Denne identifikatoren kan du bruke til å sitere eller lenke til denne innførselen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1276

Tittel: Аналітичні аспекти маркетингового потенціалу в теорії конкурентоспроможності підприємства
Alternative titler: Аналитические аспекты маркетингового потенциала в теории конкурентоспособности предприятия
Analytic aspects of marketing potential in the theory of the competitiveness of the enterprise
Authors: Андрушків, Богдан Миколайович
Андрушкив, Богдан Николаевич
Andrushkiv, Bohdan Mykolayovych
Бицюра, Леонід Олексійович
Быцюра, Леонид Алексеевич
Bytsyura, Leonid Oleksiyovych
Bibliographic description (Ukraine): Андрушків Б. Аналітичні аспекти маркетингового потенціалу в теорії конкурентоспроможності підприємства [Електронний ресурс] / Б. Андрушків, Л. Бицюра // Соціально-екномічні проблеми і держава. — Вип. 1 (4). — 2011. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11abmtkp.pdf.
Utgivelsesdato: 30-mai-2011
Date of entry: 5-jul-2011
Forlag: ТНТУ
UDC: 658.8
477
Emneord: елемент потенціалу
маркетинговий потенціал
конкурентна позиція
Abstrakt: У статті запропоновано на основі синтезу існуючих методів оцінки новий підхід до елементного складу потенціалу підприємства. Визначено, що для посилення конкурентних позицій підприємства на ринку доцільно здійснювати оцінку маркетингового потенціалу малих підприємств.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1276
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Vises i samlingene:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 1(4)

Tilhørende filer:
Fil Beskrivelse StørrelseFormat 
11abmtkp.pdf175,2 kBAdobe PDFVis/Åpne
11abmtkp.djvu74,73 kBDjVuVis/Åpne
11abmtkp__COVER.png387,26 kBimage/pngVis/Åpne


Alle innførsler i DSpace er beskyttet av copyright