Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1276

Tytuł: Аналітичні аспекти маркетингового потенціалу в теорії конкурентоспроможності підприємства
Inne tytuły: Аналитические аспекты маркетингового потенциала в теории конкурентоспособности предприятия
Analytic aspects of marketing potential in the theory of the competitiveness of the enterprise
Authors: Андрушків, Богдан Миколайович
Андрушкив, Богдан Николаевич
Andrushkiv, Bohdan Mykolayovych
Бицюра, Леонід Олексійович
Быцюра, Леонид Алексеевич
Bytsyura, Leonid Oleksiyovych
Cytat: Андрушків Б. Аналітичні аспекти маркетингового потенціалу в теорії конкурентоспроможності підприємства [Електронний ресурс] / Б. Андрушків, Л. Бицюра // Соціально-екномічні проблеми і держава. — Вип. 1 (4). — 2011. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11abmtkp.pdf.
Data wydania: 30-maj-2011
Date of entry: 5-lip-2011
Wydawca: ТНТУ
UDC: 658.8
477
Słowa kluczowe: елемент потенціалу
маркетинговий потенціал
конкурентна позиція
Abstract: У статті запропоновано на основі синтезу існуючих методів оцінки новий підхід до елементного складу потенціалу підприємства. Визначено, що для посилення конкурентних позицій підприємства на ринку доцільно здійснювати оцінку маркетингового потенціалу малих підприємств.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1276
ISSN: 2223-3822
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 1(4)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
11abmtkp.pdf175,2 kBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie
11abmtkp.djvu74,73 kBDjVuPrzeglądanie/Otwarcie
11abmtkp__COVER.png387,26 kBimage/pngPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi