Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1276

Title: Аналітичні аспекти маркетингового потенціалу в теорії конкурентоспроможності підприємства
Other Titles: Аналитические аспекты маркетингового потенциала в теории конкурентоспособности предприятия
Analytic aspects of marketing potential in the theory of the competitiveness of the enterprise
Authors: Андрушків, Богдан Миколайович
Андрушкив, Богдан Николаевич
Andrushkiv, Bohdan Mykolayovych
Бицюра, Леонід Олексійович
Быцюра, Леонид Алексеевич
Bytsyura, Leonid Oleksiyovych
Bibliographic description (Ukraine): Андрушків Б. Аналітичні аспекти маркетингового потенціалу в теорії конкурентоспроможності підприємства [Електронний ресурс] / Б. Андрушків, Л. Бицюра // Соціально-екномічні проблеми і держава. — Вип. 1 (4). — 2011. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11abmtkp.pdf.
Issue Date: 30-Mei-2011
Date of entry: 5-Jul-2011
Publisher: ТНТУ
UDC: 658.8
477
Keywords: елемент потенціалу
маркетинговий потенціал
конкурентна позиція
Abstract: У статті запропоновано на основі синтезу існуючих методів оцінки новий підхід до елементного складу потенціалу підприємства. Визначено, що для посилення конкурентних позицій підприємства на ринку доцільно здійснювати оцінку маркетингового потенціалу малих підприємств.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1276
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Appears in Collections:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 1(4)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11abmtkp.pdf175,2 kBAdobe PDFView/Open
11abmtkp.djvu74,73 kBDjVuView/Open
11abmtkp__COVER.png387,26 kBimage/pngView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.