Denne identifikatoren kan du bruke til å sitere eller lenke til denne innførselen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1276

Titre: Аналітичні аспекти маркетингового потенціалу в теорії конкурентоспроможності підприємства
Autre(s) titre(s): Аналитические аспекты маркетингового потенциала в теории конкурентоспособности предприятия
Analytic aspects of marketing potential in the theory of the competitiveness of the enterprise
Auteur(s): Андрушків, Богдан Миколайович
Андрушкив, Богдан Николаевич
Andrushkiv, Bohdan Mykolayovych
Бицюра, Леонід Олексійович
Быцюра, Леонид Алексеевич
Bytsyura, Leonid Oleksiyovych
Bibliographic description (Ukraine): Андрушків Б. Аналітичні аспекти маркетингового потенціалу в теорії конкурентоспроможності підприємства [Електронний ресурс] / Б. Андрушків, Л. Бицюра // Соціально-екномічні проблеми і держава. — Вип. 1 (4). — 2011. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11abmtkp.pdf.
Date de publication: 30-mai-2011
Date of entry: 5-jui-2011
Editeur: ТНТУ
UDC: 658.8
477
Mots-clés: елемент потенціалу
маркетинговий потенціал
конкурентна позиція
Résumé: У статті запропоновано на основі синтезу існуючих методів оцінки новий підхід до елементного складу потенціалу підприємства. Визначено, що для посилення конкурентних позицій підприємства на ринку доцільно здійснювати оцінку маркетингового потенціалу малих підприємств.
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1276
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Collection(s) :Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 1(4)

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
11abmtkp.pdf175,2 kBAdobe PDFVoir/Ouvrir
11abmtkp.djvu74,73 kBDjVuVoir/Ouvrir
11abmtkp__COVER.png387,26 kBimage/pngVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.