このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1276

完全メタデータレコード
DCフィールド言語
dc.contributor.authorАндрушків, Богдан Миколайович-
dc.contributor.authorАндрушкив, Богдан Николаевич-
dc.contributor.authorAndrushkiv, Bohdan Mykolayovych-
dc.contributor.authorБицюра, Леонід Олексійович-
dc.contributor.authorБыцюра, Леонид Алексеевич-
dc.contributor.authorBytsyura, Leonid Oleksiyovych-
dc.date.accessioned2011-07-05T09:23:36Z-
dc.date.available2011-07-05T09:23:36Z-
dc.date.issued2011-05-30-
dc.identifier.citationАндрушків Б. Аналітичні аспекти маркетингового потенціалу в теорії конкурентоспроможності підприємства [Електронний ресурс] / Б. Андрушків, Л. Бицюра // Соціально-екномічні проблеми і держава. — Вип. 1 (4). — 2011. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11abmtkp.pdf.uk
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1276-
dc.description.abstractУ статті запропоновано на основі синтезу існуючих методів оцінки новий підхід до елементного складу потенціалу підприємства. Визначено, що для посилення конкурентних позицій підприємства на ринку доцільно здійснювати оцінку маркетингового потенціалу малих підприємств.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.subjectелемент потенціалуuk
dc.subjectмаркетинговий потенціалuk
dc.subjectконкурентна позиціяuk
dc.titleАналітичні аспекти маркетингового потенціалу в теорії конкурентоспроможності підприємстваuk
dc.title.alternativeАналитические аспекты маркетингового потенциала в теории конкурентоспособности предприятияuk
dc.title.alternativeAnalytic aspects of marketing potential in the theory of the competitiveness of the enterpriseuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc658.8uk
dc.subject.udc477uk
出現コレクション:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 1(4)

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
11abmtkp.pdf175,2 kBAdobe PDF見る/開く
11abmtkp.djvu74,73 kBDjVu見る/開く
11abmtkp__COVER.png387,26 kBimage/png見る/開く


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。