Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1276

Title: Аналітичні аспекти маркетингового потенціалу в теорії конкурентоспроможності підприємства
Other Titles: Аналитические аспекты маркетингового потенциала в теории конкурентоспособности предприятия
Analytic aspects of marketing potential in the theory of the competitiveness of the enterprise
Authors: Андрушків, Богдан Миколайович
Андрушкив, Богдан Николаевич
Andrushkiv, Bohdan Mykolayovych
Бицюра, Леонід Олексійович
Быцюра, Леонид Алексеевич
Bytsyura, Leonid Oleksiyovych
Bibliographic description (Ukraine): Андрушків Б. Аналітичні аспекти маркетингового потенціалу в теорії конкурентоспроможності підприємства [Електронний ресурс] / Б. Андрушків, Л. Бицюра // Соціально-екномічні проблеми і держава. — Вип. 1 (4). — 2011. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11abmtkp.pdf.
Issue Date: 30-máj-2011
Date of entry: 5-júl-2011
Publisher: ТНТУ
UDC: 658.8
477
Keywords: елемент потенціалу
маркетинговий потенціал
конкурентна позиція
Abstract: У статті запропоновано на основі синтезу існуючих методів оцінки новий підхід до елементного складу потенціалу підприємства. Визначено, що для посилення конкурентних позицій підприємства на ринку доцільно здійснювати оцінку маркетингового потенціалу малих підприємств.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1276
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Ebben a gyűjteményben:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 1(4)

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
11abmtkp.pdf175,2 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás
11abmtkp.djvu74,73 kBDjVuMegtekintés/Megnyitás
11abmtkp__COVER.png387,26 kBimage/pngMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!