Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1276

Назва: Аналітичні аспекти маркетингового потенціалу в теорії конкурентоспроможності підприємства
Інші назви: Аналитические аспекты маркетингового потенциала в теории конкурентоспособности предприятия
Analytic aspects of marketing potential in the theory of the competitiveness of the enterprise
Автори: Андрушків, Богдан Миколайович
Андрушкив, Богдан Николаевич
Andrushkiv, Bohdan Mykolayovych
Бицюра, Леонід Олексійович
Быцюра, Леонид Алексеевич
Bytsyura, Leonid Oleksiyovych
Бібліографічний опис: Андрушків Б. Аналітичні аспекти маркетингового потенціалу в теорії конкурентоспроможності підприємства [Електронний ресурс] / Б. Андрушків, Л. Бицюра // Соціально-екномічні проблеми і держава. — Вип. 1 (4). — 2011. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11abmtkp.pdf.
Дата публікації: 30-тра-2011
Дата внесення: 5-лип-2011
Видавництво: ТНТУ
УДК: 658.8
477
Теми: елемент потенціалу
маркетинговий потенціал
конкурентна позиція
Короткий огляд (реферат): У статті запропоновано на основі синтезу існуючих методів оцінки новий підхід до елементного складу потенціалу підприємства. Визначено, що для посилення конкурентних позицій підприємства на ринку доцільно здійснювати оцінку маркетингового потенціалу малих підприємств.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1276
ISSN: 2223-3822
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 1(4)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11abmtkp.pdf175,2 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
11abmtkp.djvu74,73 kBDjVuПереглянути/відкрити
11abmtkp__COVER.png387,26 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.