Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-37 зі 37 (час пошуку: 0.071 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article201629-чер-2017Перспективи залучення промислових підприємств України до міжнародних ланцюгів поставокФалович, Володимир Андрійович
Article20165-лип-2017Оптимізаційні рішення в управлінні контейнерамиФалович, Володимир Андрійович
Book chapter201629-чер-2017Детерминанты механизма государственного управления инвестициями в логистические системыФалович, Володимир Андрійович; Савіна, Наталія
Article201629-чер-2017Формування відповідального ланцюга поставок: стандартизація процесівФалович, Володимир Андрійович
Article25-тра-201612-чер-2017Логістика високотехнологічних споживчих електронних товарівЯкимишин, Лілія Ярославівна; Крикавський, Євген Васильович
Article3-лис-201617-тра-2017Високотехнологічні рішення в сфері логістики транспортних перевезень товарів повсякденного попитуЯкимишин, Лілія Ярославівна
Learning Object20168-чер-2017Методичний посібник із дисципліни «Маркетингові комунікації» для студентів факультету економіки і менеджменту зі спеціальності «Маркетинг» освітньо – кваліфікаційного рівня «бакалавр»Міщук, Оксана Іванівна
Learning Object3-чер-20166-чер-2016Навчальний посібник для виконання дипломних робіт за освітньо-професійною програмою підготовки магістрів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»Федорович, Роман Володимирович; Шпилик, Світлана Василівна
Learning Object20168-чер-2017Опорний конспект лекцій із дисципліни «Товарознавство продовольчих товарів» для студентів факультету економіки і менеджменту зі спеціальності «Маркетинг» освітньо – кваліфікаційного рівня «бакалавр»Міщук, Оксана Іванівна
Learning Object20168-чер-2017Методичні рекомендації щодо забезпечення самостійної роботи студентів із дисципліни «Товарознавство непродовольчих товарів» для студентів факультету економіки і менеджменту зі спеціальності «Маркетинг» освітньо – кваліфікаційного рівня «бакалавр»Міщук, Оксана Іванівна
Article201613-чер-2017The principle of the extended responsibility in the formation of multimodal transportation attractivenessФалович, Володимир Андрійович; Крикавський, Євген Васильович
Other1-лис-201623-тра-2017Програма організаційно-економічної практикиСеменюк, Світлана Богданівна
Learning Object1-лис-201623-тра-2017Методичні вказівки до курсових робіт з дисципліни "Інформаційний маркетинг"Семенюк, Світлана Богданівна
Learning Object1-лис-201623-тра-2017Методичні вказівки до проведення практичних занять з дисципліни "Інформаційний маркетинг"Семенюк, Світлана Богданівна
Learning Object19-тра-201624-тра-2016Навчальний посібник для самопідготовки студентів до складання екзамену з фаху ступеня бакалавр галузі знань 0305 «Економіка і підприємництво» напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг»Краузе, Ольга Ігорівна; Федорович, Роман Володимирович; Борисова, Тетяна Михайлівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Фалович, Володимир Андрійович; Якимишин, Лілія Ярославівна; Міщук, Оксана Іванівна
Article21-вер-201617-тра-2017Маркетингові і логістичні аспекти в дистрибуції споживчих товарів особливих габаритівЯкимишин, Лілія Ярославівна; Крикавський, Євген Васильович
Learning Object1-лис-201625-тра-2017Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни "Інформаційний маркетинг"Семенюк, Світлана Богданівна
Articleбер-201611-чер-2016Прогнозування зміни величини соціального ефекту некомерційних суб’єктів залежно від чинників маркетингуБорисова, Тетяна Михайлівна
Book201610-чер-2016Міжнародна конкуренціяБорисова, Тетяна Михайлівна; Ціх, Галина Володимирівна
Book26-кві-201610-чер-2016Маркетинг некомерційних суб’єктів: теоретично-методологічні аспектиБорисова, Тетяна Михайлівна
Article25-кві-201611-чер-2016Методологічні засади дослідження маркетингу некомерційних суб’єктівБорисова, Тетяна Михайлівна
Article201611-чер-2016Дослідження маркетингової орієнтації органів державної влади та місцевого самоврядування УкраїниБорисова, Тетяна Михайлівна
Learning Object5-гру-20165-гру-2016Моделювання процесів у маркетинговому середовищі Тези доповіді конференції ТНТУ ім І. Пулюя Актуальні задачі СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ V Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів 17-18 листопада 2016 рокуФедорович, Роман Володимирович
Learning Object15-чер-201629-чер-2016Методичні вказівки для проходження виробничої практики за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів напряму 6.030507 «Маркетинг»Федорович, Роман Володимирович; Рожко, Наталія Ярославівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Шпилик, Світлана Василівна
Article14-кві-201624-тра-2016Контент-маркетинг: поняття, цілі, принципи та значенняОксентюк, Богдана Андріївна; Оксентюк, Андрій Олександрович
-14-кві-201626-тра-2016Сутність інноваційного потенціалу підприємства та особливості його формуванняФедорович, Роман Володимирович
Methodical recommendations13-вер-201613-вер-2016Методичні вказівки для виконання курсової роботи з дисципліни «Стратегічний маркетинг» для студентів напряму підготовки 0501 „Економіка і підприємництво” спеціальності 7.030507 та 8.030507 «Маркетинг»Піняк, Ірина Любомирівна; Якимишин, Лілія Ярославівна
Methodical recommendations7-вер-20167-вер-2016Методичні вказівки до проведення практичних занять з курсу "Введення в спеціальнсть"Семенюк, Світлана Богданівна
Learning Object28-лис-201628-лис-2016Методичні вказівки до виконання курсових робіт з дисципліни «Маркетинг промислового підприємства» для студентів напряму підготовки «Маркетинг»Краузе, Ольга Ігорівна; Фалович, Володимир Андрійович
Learning Object28-лис-201628-лис-2016Методичні вказівки до самостійної роботи студентів з дисципліни «Контрактне право та діловий етикет» спеціальності 075 «Маркетинг»Краузе, Ольга Ігорівна
Learning Object28-лис-201628-лис-2016Конспект лекцій з дисципліни «Контрактне право та діловий етикет» для студентів денної та заочної форм навчання факультету економіки та менеджменту спеціальності 075 «Маркетинг»Краузе, Ольга Ігорівна
Learning Object28-лис-201628-лис-2016Збірник завдань до практичних занять з курсу «Маркетинг»Краузе, Ольга Ігорівна; Шпилик, Світлана Василівна
Learning Object28-лис-201628-лис-2016Програма переддипломної практики за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів напряму 6.030507 «Маркетинг»Краузе, Ольга Ігорівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Рожко, Наталія Ярославівна; Федорович, Роман Володимирович
Learning Object28-лис-201628-лис-2016Конспект лекцій з дисципліни «Маркетинг» для студентів денної та заочної форм навчання факультету економіки та менеджментуКраузе, Ольга Ігорівна
Book9-бер-20169-бер-2016Розвиток маркетингу в умовах глобалізації сучасні тенденції та перспективиФедорович, Роман Володимирович; Оксентюк, Богдана Андріївна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Рожко, Наталія Ярославівна; Бица, Володимир Йосипович; Семенюк, Світлана Богданівна; Фалович, Володимир Андрійович; Борисова, Тетяна Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Подвірна, Тетяна Михайлівна; Голда, Надія Михайлівна; Міщук, Оксана Іванівна; Шпилик, Світлана Василівна; Серединська, Віра Миколаївна; Загородна, Ольга Михайлівна; Ковальчук, Людмила; Когут, Уляна; Бакуліна, Наталія; Шпилик, Олександра; Меленчук, Юлія; Панухник, Яна Геннадіївна
Book29-лют-201629-лют-2016Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послугиФедорович, Роман Володимирович; Борисова, Тетяна Михайлівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Мариненко, Наталія Юріївна; Міщук, Оксана Іванівна; Голда, Надія Михайлівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Химич, Ірина Григорівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Рожко, Наталія Ярославівна; Дмитрів, Дмитро Володимирович; Рогатинська, Олена Михайлівна; Загородна, Ольга Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Меленчук, Юлія Тарасівна; Мишковець, Ірина Петрівна; Серединська, Віра Михайлівна; Спільник, Ірина; Фалович, Володимир Андрійович; Шпилик, Олександра Богданівна; Шпилик, Світлана Василівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Семенюк, Світлана Богданівна
Learning Object15-вер-201615-вер-2016Програма виробничої практики за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів напряму 6.030507 «Маркетинг» заочної форми навчання: [методичні вказівки]Краузе, Ольга Ігорівна; Шпилик, Світлана Василівна
Результати 1-37 зі 37 (час пошуку: 0.071 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі

Розкриття

за датою випуску
за мовами