Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6412
Başlık: Дослідження системи планування маркетингу в організації, на прикладі ТОВ "Мрія Центр"
Diğer Başlıklar: Research of enterprise’s publicity management, on the example of LLC “Mreya Center”
Yazarlar: Тарасенко, Любов Володимирівна
Bibliographic description (International): Анотація дипломної магістерської роботи
Yayın Tarihi: 17-Ara-2015
Date of entry: 17-Ara-2015
Yayıncı: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль
Anahtar kelimeler: 8.03060101
менеджмент організацій і адміністрування
планування маркетингу
маркетинговий синтез
рекламна кампанія
комунікаційні процеси
Özet: Розглянуто концептуальні засади системи планування маркетингу як основного інструменту ринкової діяльності. Описано маркетинговий синтез у процесі розробки програми маркетингу. Проведено дослідження щодо оцінки системи планування маркетингової діяльності ТОВ “Мрія Центр”, проаналізовано фінансово-господарські показники та зроблені відповідні висновки. На основі чого запропоновано основні напрями вдосконалення системи планування маркетингу ТОВ “Мрія Центр”, що допоможе підприємству досягнути більшого рівня конкурентоспроможності в агропромисловому комплексі.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6412
Content type: Other
Koleksiyonlarda Görünür:8.03060101 — менеджмент організацій і адміністрування

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
Анотація Мрія.pdf156,41 kBAdobe PDFGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.

Admin Tools