Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6412
Назва: Дослідження системи планування маркетингу в організації, на прикладі ТОВ "Мрія Центр"
Інші назви: Research of enterprise’s publicity management, on the example of LLC “Mreya Center”
Автори: Тарасенко, Любов Володимирівна
Bibliographic description: Анотація дипломної магістерської роботи
Дата публікації: 17-гру-2015
Дата внесення: 17-гру-2015
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Місце видання, проведення: Тернопіль
Теми: 8.03060101
менеджмент організацій і адміністрування
планування маркетингу
маркетинговий синтез
рекламна кампанія
комунікаційні процеси
Короткий огляд (реферат): Розглянуто концептуальні засади системи планування маркетингу як основного інструменту ринкової діяльності. Описано маркетинговий синтез у процесі розробки програми маркетингу. Проведено дослідження щодо оцінки системи планування маркетингової діяльності ТОВ “Мрія Центр”, проаналізовано фінансово-господарські показники та зроблені відповідні висновки. На основі чого запропоновано основні напрями вдосконалення системи планування маркетингу ТОВ “Мрія Центр”, що допоможе підприємству досягнути більшого рівня конкурентоспроможності в агропромисловому комплексі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6412
Тип вмісту: Other
Розташовується у зібраннях:8.03060101 — менеджмент організацій і адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Анотація Мрія.pdf156,41 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора