Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6412
Titulua: Дослідження системи планування маркетингу в організації, на прикладі ТОВ "Мрія Центр"
Beste titulu batzuk: Research of enterprise’s publicity management, on the example of LLC “Mreya Center”
Egilea: Тарасенко, Любов Володимирівна
Bibliographic description (International): Анотація дипломної магістерської роботи
Gordailuaren-data: 17-Dec-2015
Date of entry: 17-Dec-2015
Argitalpen: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль
Gako-hitzak: 8.03060101
менеджмент організацій і адміністрування
планування маркетингу
маркетинговий синтез
рекламна кампанія
комунікаційні процеси
Laburpena: Розглянуто концептуальні засади системи планування маркетингу як основного інструменту ринкової діяльності. Описано маркетинговий синтез у процесі розробки програми маркетингу. Проведено дослідження щодо оцінки системи планування маркетингової діяльності ТОВ “Мрія Центр”, проаналізовано фінансово-господарські показники та зроблені відповідні висновки. На основі чого запропоновано основні напрями вдосконалення системи планування маркетингу ТОВ “Мрія Центр”, що допоможе підприємству досягнути більшого рівня конкурентоспроможності в агропромисловому комплексі.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6412
Content type: Other
Bildumetan azaltzen da:8.03060101 — менеджмент організацій і адміністрування

Item honetako fitxategiak:
Fitxategia Deskribapena TamainaFormatua 
Анотація Мрія.pdf156,41 kBAdobe PDFBistaratu/Ireki


DSpaceko itemak copyright bidez babestuta daude, eskubide guztiak gordeta, baldin eta kontrakoa adierazten ez bada.

Administratzailearen tresnak