Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6412
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorТарасенко, Любов Володимирівна-
dc.date.accessioned2015-12-17T10:30:39Z-
dc.date.available2015-12-17T10:30:39Z-
dc.date.issued2015-12-17T10:30:39Z-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6412-
dc.description.abstractРозглянуто концептуальні засади системи планування маркетингу як основного інструменту ринкової діяльності. Описано маркетинговий синтез у процесі розробки програми маркетингу. Проведено дослідження щодо оцінки системи планування маркетингової діяльності ТОВ “Мрія Центр”, проаналізовано фінансово-господарські показники та зроблені відповідні висновки. На основі чого запропоновано основні напрями вдосконалення системи планування маркетингу ТОВ “Мрія Центр”, що допоможе підприємству досягнути більшого рівня конкурентоспроможності в агропромисловому комплексі.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.subject8.03060101uk
dc.subjectменеджмент організацій і адмініструванняuk
dc.subjectпланування маркетингуuk
dc.subjectмаркетинговий синтезuk
dc.subjectрекламна кампаніяuk
dc.subjectкомунікаційні процесиuk
dc.titleДослідження системи планування маркетингу в організації, на прикладі ТОВ "Мрія Центр"uk
dc.title.alternativeResearch of enterprise’s publicity management, on the example of LLC “Mreya Center”uk
dc.typeOtheruk
dc.coverage.placenameТернопільuk
dc.identifier.citationenАнотація дипломної магістерської роботиuk
Występuje w kolekcjach:8.03060101 — менеджмент організацій і адміністрування

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
Анотація Мрія.pdf156,41 kBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Narzędzia administratora