Använd denna länk för att citera eller länka till detta dokument: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6412
Titel: Дослідження системи планування маркетингу в організації, на прикладі ТОВ "Мрія Центр"
Övriga titlar: Research of enterprise’s publicity management, on the example of LLC “Mreya Center”
Författare: Тарасенко, Любов Володимирівна
Bibliographic description (International): Анотація дипломної магістерської роботи
Utgivningsdatum: 17-dec-2015
Date of entry: 17-dec-2015
Utgivare: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль
Nyckelord: 8.03060101
менеджмент організацій і адміністрування
планування маркетингу
маркетинговий синтез
рекламна кампанія
комунікаційні процеси
Sammanfattning: Розглянуто концептуальні засади системи планування маркетингу як основного інструменту ринкової діяльності. Описано маркетинговий синтез у процесі розробки програми маркетингу. Проведено дослідження щодо оцінки системи планування маркетингової діяльності ТОВ “Мрія Центр”, проаналізовано фінансово-господарські показники та зроблені відповідні висновки. На основі чого запропоновано основні напрями вдосконалення системи планування маркетингу ТОВ “Мрія Центр”, що допоможе підприємству досягнути більшого рівня конкурентоспроможності в агропромисловому комплексі.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6412
Content type: Other
Samling:8.03060101 — менеджмент організацій і адміністрування

Fulltext och övriga filer i denna post:
Fil Beskrivning StorlekFormat 
Анотація Мрія.pdf156,41 kBAdobe PDFVisa/Öppna


Materialet i DSpace är upphovsrättsligt skyddat och får ej användas i kommersiellt syfte!

Administrativa verktyg