Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6412
Título : Дослідження системи планування маркетингу в організації, на прикладі ТОВ "Мрія Центр"
Otros títulos : Research of enterprise’s publicity management, on the example of LLC “Mreya Center”
Autor : Тарасенко, Любов Володимирівна
Bibliographic description (International): Анотація дипломної магістерської роботи
Fecha de publicación : 17-dic-2015
Date of entry: 17-dic-2015
Editorial : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль
Palabras clave : 8.03060101
менеджмент організацій і адміністрування
планування маркетингу
маркетинговий синтез
рекламна кампанія
комунікаційні процеси
Resumen : Розглянуто концептуальні засади системи планування маркетингу як основного інструменту ринкової діяльності. Описано маркетинговий синтез у процесі розробки програми маркетингу. Проведено дослідження щодо оцінки системи планування маркетингової діяльності ТОВ “Мрія Центр”, проаналізовано фінансово-господарські показники та зроблені відповідні висновки. На основі чого запропоновано основні напрями вдосконалення системи планування маркетингу ТОВ “Мрія Центр”, що допоможе підприємству досягнути більшого рівня конкурентоспроможності в агропромисловому комплексі.
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6412
Content type: Other
Aparece en las colecciones: 8.03060101 — менеджмент організацій і адміністрування

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Анотація Мрія.pdf156,41 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.

Herramientas de Administrador