Por favor use este identificador para citas ou ligazóns a este item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6412
Tytuł: Дослідження системи планування маркетингу в організації, на прикладі ТОВ "Мрія Центр"
Inne tytuły: Research of enterprise’s publicity management, on the example of LLC “Mreya Center”
Authors: Тарасенко, Любов Володимирівна
Bibliographic description (International): Анотація дипломної магістерської роботи
Data wydania: 17-gru-2015
Date of entry: 17-gru-2015
Wydawca: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Place edycja: Тернопіль
Słowa kluczowe: 8.03060101
менеджмент організацій і адміністрування
планування маркетингу
маркетинговий синтез
рекламна кампанія
комунікаційні процеси
Abstract: Розглянуто концептуальні засади системи планування маркетингу як основного інструменту ринкової діяльності. Описано маркетинговий синтез у процесі розробки програми маркетингу. Проведено дослідження щодо оцінки системи планування маркетингової діяльності ТОВ “Мрія Центр”, проаналізовано фінансово-господарські показники та зроблені відповідні висновки. На основі чого запропоновано основні напрями вдосконалення системи планування маркетингу ТОВ “Мрія Центр”, що допоможе підприємству досягнути більшого рівня конкурентоспроможності в агропромисловому комплексі.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6412
Typ zawartości: Other
Występuje w kolekcjach:8.03060101 — менеджмент організацій і адміністрування

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
Анотація Мрія.pdf156,41 kBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Ferramentas administrativas