Palun kasuta seda identifikaatorit viitamiseks ja linkimiseks: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6412
Título: Дослідження системи планування маркетингу в організації, на прикладі ТОВ "Мрія Центр"
Outros títulos: Research of enterprise’s publicity management, on the example of LLC “Mreya Center”
Authors: Тарасенко, Любов Володимирівна
Bibliographic description (International): Анотація дипломної магістерської роботи
Data de edición: 17-Dec-2015
Date of entry: 17-Dec-2015
Editor: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль
Palabras chave: 8.03060101
менеджмент організацій і адміністрування
планування маркетингу
маркетинговий синтез
рекламна кампанія
комунікаційні процеси
Resumo: Розглянуто концептуальні засади системи планування маркетингу як основного інструменту ринкової діяльності. Описано маркетинговий синтез у процесі розробки програми маркетингу. Проведено дослідження щодо оцінки системи планування маркетингової діяльності ТОВ “Мрія Центр”, проаналізовано фінансово-господарські показники та зроблені відповідні висновки. На основі чого запропоновано основні напрями вдосконалення системи планування маркетингу ТОВ “Мрія Центр”, що допоможе підприємству досягнути більшого рівня конкурентоспроможності в агропромисловому комплексі.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6412
Content type: Other
Aparece nas Coleccións8.03060101 — менеджмент організацій і адміністрування

Arquivos neste item
Arquivo Descrición TamañoFormato 
Анотація Мрія.pdf156,41 kBAdobe PDFVer/abrir


Todos os documentos en Dspace estan protexidos por copyright, con todos os dereitos reservados

Admin vahendid