Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6412
Titre: Дослідження системи планування маркетингу в організації, на прикладі ТОВ "Мрія Центр"
Autre(s) titre(s): Research of enterprise’s publicity management, on the example of LLC “Mreya Center”
Auteur(s): Тарасенко, Любов Володимирівна
Bibliographic description (International): Анотація дипломної магістерської роботи
Date de publication: 17-déc-2015
Date of entry: 17-déc-2015
Editeur: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль
Mots-clés: 8.03060101
менеджмент організацій і адміністрування
планування маркетингу
маркетинговий синтез
рекламна кампанія
комунікаційні процеси
Résumé: Розглянуто концептуальні засади системи планування маркетингу як основного інструменту ринкової діяльності. Описано маркетинговий синтез у процесі розробки програми маркетингу. Проведено дослідження щодо оцінки системи планування маркетингової діяльності ТОВ “Мрія Центр”, проаналізовано фінансово-господарські показники та зроблені відповідні висновки. На основі чого запропоновано основні напрями вдосконалення системи планування маркетингу ТОВ “Мрія Центр”, що допоможе підприємству досягнути більшого рівня конкурентоспроможності в агропромисловому комплексі.
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6412
Content type: Other
Collection(s) :8.03060101 — менеджмент організацій і адміністрування

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
Анотація Мрія.pdf156,41 kBAdobe PDFVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.

Outils d'administration