Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6412
Titolo: Дослідження системи планування маркетингу в організації, на прикладі ТОВ "Мрія Центр"
Titoli alternativi: Research of enterprise’s publicity management, on the example of LLC “Mreya Center”
Autori: Тарасенко, Любов Володимирівна
Bibliographic description (International): Анотація дипломної магістерської роботи
Data: 17-dic-2015
Date of entry: 17-dic-2015
Editore: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль
Parole chiave: 8.03060101
менеджмент організацій і адміністрування
планування маркетингу
маркетинговий синтез
рекламна кампанія
комунікаційні процеси
Abstract: Розглянуто концептуальні засади системи планування маркетингу як основного інструменту ринкової діяльності. Описано маркетинговий синтез у процесі розробки програми маркетингу. Проведено дослідження щодо оцінки системи планування маркетингової діяльності ТОВ “Мрія Центр”, проаналізовано фінансово-господарські показники та зроблені відповідні висновки. На основі чого запропоновано основні напрями вдосконалення системи планування маркетингу ТОВ “Мрія Центр”, що допоможе підприємству досягнути більшого рівня конкурентоспроможності в агропромисловому комплексі.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6412
Content type: Other
È visualizzato nelle collezioni:8.03060101 — менеджмент організацій і адміністрування

File in questo documento:
File Descrizione DimensioniFormato 
Анотація Мрія.pdf156,41 kBAdobe PDFVisualizza/apri


Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.

Strumenti di amministrazione