Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6412
Název: Дослідження системи планування маркетингу в організації, на прикладі ТОВ "Мрія Центр"
Další názvy: Research of enterprise’s publicity management, on the example of LLC “Mreya Center”
Autoři: Тарасенко, Любов Володимирівна
Bibliographic description (International): Анотація дипломної магістерської роботи
Datum vydání: 17-pro-2015
Date of entry: 17-pro-2015
Nakladatel: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль
Klíčová slova: 8.03060101
менеджмент організацій і адміністрування
планування маркетингу
маркетинговий синтез
рекламна кампанія
комунікаційні процеси
Abstrakt: Розглянуто концептуальні засади системи планування маркетингу як основного інструменту ринкової діяльності. Описано маркетинговий синтез у процесі розробки програми маркетингу. Проведено дослідження щодо оцінки системи планування маркетингової діяльності ТОВ “Мрія Центр”, проаналізовано фінансово-господарські показники та зроблені відповідні висновки. На основі чого запропоновано основні напрями вдосконалення системи планування маркетингу ТОВ “Мрія Центр”, що допоможе підприємству досягнути більшого рівня конкурентоспроможності в агропромисловому комплексі.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6412
Content type: Other
Vyskytuje se v kolekcích:8.03060101 — менеджмент організацій і адміністрування

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Анотація Мрія.pdf156,41 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

Nástroje administrátora