Defnyddiwch y dynodwr hwn i ddyfynnu neu i gysylltu â'r eitem hon: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6412
Teitl: Дослідження системи планування маркетингу в організації, на прикладі ТОВ "Мрія Центр"
Teitlau Eraill: Research of enterprise’s publicity management, on the example of LLC “Mreya Center”
Awduron: Тарасенко, Любов Володимирівна
Bibliographic description (International): Анотація дипломної магістерської роботи
Dyddiad Cyhoeddi: 17-Dec-2015
Date of entry: 17-Dec-2015
Cyhoeddwr: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль
Allweddeiriau: 8.03060101
менеджмент організацій і адміністрування
планування маркетингу
маркетинговий синтез
рекламна кампанія
комунікаційні процеси
Crynodeb: Розглянуто концептуальні засади системи планування маркетингу як основного інструменту ринкової діяльності. Описано маркетинговий синтез у процесі розробки програми маркетингу. Проведено дослідження щодо оцінки системи планування маркетингової діяльності ТОВ “Мрія Центр”, проаналізовано фінансово-господарські показники та зроблені відповідні висновки. На основі чого запропоновано основні напрями вдосконалення системи планування маркетингу ТОВ “Мрія Центр”, що допоможе підприємству досягнути більшого рівня конкурентоспроможності в агропромисловому комплексі.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6412
Content type: Other
Ymddengys yng Nghasgliadau:8.03060101 — менеджмент організацій і адміністрування

Ffeiliau yn yr Eitem Hon:
Ffeil Disgrifiad MaintFformat 
Анотація Мрія.pdf156,41 kBAdobe PDFGweld/Agor


Diogelir eitemau yn DSpace gan hawlfraint, a chedwir pob hawl, onibai y nodir fel arall.

Offer Gweinyddol