กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6412
ชื่อเรื่อง: Дослідження системи планування маркетингу в організації, на прикладі ТОВ "Мрія Центр"
ชื่อเรื่องอื่นๆ: Research of enterprise’s publicity management, on the example of LLC “Mreya Center”
ผู้แต่ง: Тарасенко, Любов Володимирівна
Bibliographic description (International): Анотація дипломної магістерської роботи
วันที่เผยแพร่: 17-ธัน-2015
Date of entry: 17-ธัน-2015
สำนักพิมพ์: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль
คำสำคัญ: 8.03060101
менеджмент організацій і адміністрування
планування маркетингу
маркетинговий синтез
рекламна кампанія
комунікаційні процеси
บทคัดย่อ: Розглянуто концептуальні засади системи планування маркетингу як основного інструменту ринкової діяльності. Описано маркетинговий синтез у процесі розробки програми маркетингу. Проведено дослідження щодо оцінки системи планування маркетингової діяльності ТОВ “Мрія Центр”, проаналізовано фінансово-господарські показники та зроблені відповідні висновки. На основі чого запропоновано основні напрями вдосконалення системи планування маркетингу ТОВ “Мрія Центр”, що допоможе підприємству досягнути більшого рівня конкурентоспроможності в агропромисловому комплексі.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6412
Content type: Other
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:8.03060101 — менеджмент організацій і адміністрування

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
Анотація Мрія.pdf156,41 kBAdobe PDFดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น

เครื่องมือสำหรับผู้ดูแลระบบ