Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6412
タイトル: Дослідження системи планування маркетингу в організації, на прикладі ТОВ "Мрія Центр"
その他のタイトル: Research of enterprise’s publicity management, on the example of LLC “Mreya Center”
著者: Тарасенко, Любов Володимирівна
Bibliographic description (International): Анотація дипломної магістерської роботи
発行日: 17-12月-2015
Date of entry: 17-12月-2015
出版者: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль
キーワード: 8.03060101
менеджмент організацій і адміністрування
планування маркетингу
маркетинговий синтез
рекламна кампанія
комунікаційні процеси
抄録: Розглянуто концептуальні засади системи планування маркетингу як основного інструменту ринкової діяльності. Описано маркетинговий синтез у процесі розробки програми маркетингу. Проведено дослідження щодо оцінки системи планування маркетингової діяльності ТОВ “Мрія Центр”, проаналізовано фінансово-господарські показники та зроблені відповідні висновки. На основі чого запропоновано основні напрями вдосконалення системи планування маркетингу ТОВ “Мрія Центр”, що допоможе підприємству досягнути більшого рівня конкурентоспроможності в агропромисловому комплексі.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6412
Content type: Other
出現コレクション:8.03060101 — менеджмент організацій і адміністрування

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
Анотація Мрія.pdf156,41 kBAdobe PDF見る/開く


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。

Yönetim Araçları