Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 201-293 зі 293 (час пошуку: 0.001 секунди).
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Аналіз чинників активізації інноваційної діяльності підприємствГрабовський, Вячеслав; Hrabovsky, Vyacheslav
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Ефективний брендинг як спосіб підвищення рівня конкурентоспроможності підприємстваБуковський, Іван; Bukovskyi, Ivan
Conference Abstract28-лис-201818-лют-2019Ризики впровадження інноваційного продуктуЩур, І. І.; Вашкеба, С. О.; Schur, I. I.; Vashkeba, S. O.
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Стратегії виходу підприємства на зовнішні ринкиКарпов, Олександр; Karpov, Olexander
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Маркетинг-китЗеленюк, Роман; Zelenyuk, Roman
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Інновації як спосіб підвищення конкурентоспроможності підприємстваМащак, Анастасія; Mashchak, Anastasiia
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Брендинг як ефективна складова маркетингової політики комунікацій у сфері послугКачунь, Володимир; Kachun, Volodymyr
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Інструмент підвищення ефективності діяльності підприємства — співпраця з конкурентамиМіщук, Оксана Іванівна; Mishchuk, Oksana
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Інновації як стратегія підвищення конкурентоспроможності фірмиБаньковський, Дмитро; Bankovsky, Dmitry
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Брендинг як спосіб підвищення рівня конкурентоспроможності підприємстваМавдюк, Іван; Mavdiuk, Ivan
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Вплив інновацій на рівень конкурентоспроможності підприємстваСмик, Даниїл; Smyk, Deniel
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Кон'юнктура ринку та її дослідженняДжерелейко, Мар’яна; Djereleyko, Maryana
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Маркетингові стратегії втримання клієнтівТрофимлюк, Андрій; Міщук, Оксана Іванівна; Trofymlyuk, Andriy; Mishchuk, Oksana
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Таргетингова реклама в соціальних мережахПульків, Ірина; Pulkiv, Iryna
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Маркетинг подійТома, Олена; Toma, Olena
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Інформаційне забезпечення стратегічного управління сільськогосподарських машинобудівних підприємствСтроцень, Людмила; Strotsen, Liudmyla
Conference Abstract22-тра-201815-чер-2018Реклама як елемент концепції маркетингуВовчук, Оксана; Шпилик, Світлана Василівна; Vovchuk, Oksana; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Інформаційний дизайн як комунікативний інструментМіщук, Оксана Іванівна; Mishchuk, Oksana
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Вплив сучасних маркетингових інтернет технологій на розвиток підприємництваЛавро, Надія; Lavro, Nadia
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Специфіка маркетингових досліджень на промисловому ринкуЯсиновський, Іван; Yasinovsky, Ivan
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Формування стратегії конкурентних переваг промислового підприємстваГораль, Олег; Horal, Oleg
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Управління маркетингом рекламного агентстваБучинський, Валентин; Buchynsky, Valentin
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Банерна реклама як інструмент просування в мережі інтернетГрабовський, Андрій; Hrabovskyi, Andrii
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Особливості маркетингового дослідження конкурентної стратегії підприємстваВолодимир, Фалович; Павло, Ядчишин; Volodymyr, Falovych; Pavlo, Yadchyshyn
Conference Abstract6-гру-20229-січ-2023Стратегія просування бренду в інтернетіНовік, Я.; Novik, Y.
Conference Abstract18-тра-20171-лис-2017Основні аспекти стратегічного програмування маркетингового менеджменту промислових підприємствРожко, Н. Я.; Rozhko, N. YA.
Conference Abstract18-тра-20171-лис-2017Ефективні методи мотивації та стимулювання персоналуМіщук, Оксана Іванівна; Mishchuk, O.
Conference Abstract30-жов-202026-лис-2020Організаційно-економічний механізм формування туристичної сфериГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiia
Conference Abstract16-тра-20194-чер-2019Проблеми виведення інноваційних продуктів на ринокМіщук, О.; Mishchuk, O. I.
Conference Abstract14-тра-20203-чер-2020Вплив технологічних інновацій на ринок технологійМіщук, Оксана Іванівна; Mishchuk, O. I.
Conference Abstract16-лис-201725-січ-2018Комунікаційні канали контент-маркетингуОксентюк, Богдана Андріївна; Оксентюк, Сергій Олегович; Oksentyuk, B. A.; Oksentyuk, S. O.
Conference Abstract31-бер-202123-кві-2021Вторинна упаковка як інструмент мерчандайзингуБурліцька, Оксана Петрівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Burlitska, Oksana; Pinyak, Iryna
Conference Abstract28-лис-201818-лют-2019Сервісна політика в маркетингуОксентюк, Богдана Андріївна; Oksentyuk, B. A.
Conference Abstract22-тра-201815-чер-2018Особливості використання персонального продажу у сучасному маркетингуМащак, А. П.; Оксентюк, Богдана Андріївна; Mashchak, A. P.; Oksentyuk, B. A.
Conference Abstract22-тра-201815-чер-2018НейромаркетингМельничук, Олена; Шпилик, Світлана Василівна; Melnychuk, Olena; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract22-тра-201815-чер-2018Конкуренція та її роль у формуванні стратегії підприємстваШпилик, Світлана Василівна; Шпилик, Олександра; Shpylyk, Svitlana; Shpylyk, Oleksandra
Conference Abstract22-тра-201815-чер-2018Потенціал організації — інноваціїМіщук, Оксана Іванівна; Mishchuk, Oksana
Conference Abstract11-лис-202019-січ-2021Моделювання динаміки макроекономічного показника: впровадження нових технологічних процесів в УкраїніКрицька, Л. В.; Krytska, L.
Conference Abstract11-лис-202019-січ-2021Моделювання динаміки нових технологічних процесів інструментарієм економіко-математичного моделюванняКошіль, Я.; Yaroslav, Koshil
Conference Abstract11-лис-202019-січ-2021Дослідження динаміки впровадження інновацій на промислових підприємствахТвердохліб, А.; Tverdolhib, A.
Conference Abstract23-кві-20204-чер-2020Розвиток ринку та оцінка якості дитячих гумових іграшокДуда, А.; Duda, A.
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Роль дистрибуції в маркетинговій діяльності підприємстваШеремета, Ольга; Sheremeta, Olga
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Особливості SMM-просування B2B-бізнесуБоднар, Ірина; Bodnar, Iryna
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Маркетинг у підприємницькій діяльностіБерезівська, Надія; Berezivska, Nadiia
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Аналіз теоретичних підходів до маркетингового ціноутворення на підприємствах в сучасних умовахЧорномаз, Соломія; Бурліцька, Оксана Петрівна; Chornomaz, Solomiya; Burlitska, Oksana
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Маркетинг у соціальних мережахДякун, Юлія; Dyakun, Julia
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Особливості реалізації маркетингової стратегії підприємстваКулініч, Софія; Kulinich, Sofia
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Особливості дистрибуційної політики промислового підприємстваШеремета, Ольга; Sheremeta, Olga
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Особливість сучасного маркетингового ціноутворенняГладюк, Юлія; Бурліцька, Оксана Петрівна; Hladyk, Julia; Burlitska, Oksana
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Новітні підходи до процесу постачання і формування запасівФалович, Володимир Андрійович; Фалович, Наталія; Falovych, Volodymyr; Falovych, Nataliia
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Сутність та необхідність досліджень ринкуРабий, Віктор; Rabyi, Victor
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Тренди кондитерського ринку УкраїниРабий, Віктор; Rabyi, Victor
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Особливості комплексу маркетингу селянськофермерського господарстваКулініч, Софія; Kulinich, Sofia
Conference Abstract5-лис-202215-гру-2022Особливості контент-маркетингу під час війниБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract5-лис-202215-гру-2022Механізми маніпулювання рекламою та її вплив на свідомість споживачівКоновалова, Ольга; Konovalova, Olha; Владарчик, Юлія; Vladarchik, Julia
Conference Abstract1-чер-202213-лип-2022Маркетинг у діяльності малого та середнього бізнесу: додаткові витрати чи запорука успіху?Поцілуйко, Анастасія; Potsiluiko, Anastasia
Conference Abstract31-бер-202319-кві-2023Класифікаційні ознаки інструментів трейд-маркетингуБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract7-гру-202328-січ-2024Основні тендеції розвитку ринку ERP-систем в Україні.Каправа, О.; Kaprava, O.
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Сутність інтернет-маркетингу у просуванні продукції промислового підприємстваКрижановський, Богдан; Kryzhanovskyi, Bohdan
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Оптимізація контенту для соціальних платформ: стратегії та взаємодія з алгоритмамиБукай, Петро; Bukai, Petro
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Дослідження сутності управління маркетинговою діяльністю як важливого елементу функціонування підприємстваМаїк, Сергій; Бурліцька, Оксана Петрівна; Maijk, Sergiy; Burlitska, Oksana
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Технологічні інновації як ключовий фактор успіху сучасних продажОсельський, Олександр; Oselskyi, Oleksandr
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Особливості формування інноваційного маркетингу в умовах кризиЮрик, Наталія Євгенівна; Кирич, Наталія Богданівна; Yuryk, Nataliia; Kyrych, Nataliia
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Управління стратегічним розвитком підприємстваПіняк, Ірина Любомирівна; Візнюк, Максим; Piniak, Iryna; Vizniuk, Maksym
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Теоретичні підходи до формування маркетингової конкурентної стратегії підприємстваЗолота, Наталія; Шпилик, Світлана Василівна; Zolota, Natalia; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Маркетингові інструменти формування та утримання конкурентних перевагРоманова, Оксана; Шпилик, Світлана Василівна; Romanova, Oksana; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Сутність управління маркетинговою діяльністю підприємств в УкраїніМаїк, Сергій; Бурліцька, Оксана Петрівна; Maijk, Sergiy; Burlitska, Oksana
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Основні стратегічні рішення у збутовій політиці підприємстваВізнюк, Максим; Vizniuk, Maksym
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Сучасні інструменти цифрового маркетингу у готельній індустріїБудна, Юлія; Янч, Ольга; Budna, Yuliia; Yanch, Olha
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Особливості формування маркетингової стратегії розвитку підприємстваРоманова, Оксана; Шпилик, Світлана Василівна; Romanova, Oksana; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Мережева модель як сучасна організаційна форма підприємстваФалович, Володимир Андрійович; Демкура, Тарас; Falovych, Volodymyr; Demkura, Taras
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Direct marketing в системі маркетингової політики комунікацій підприємстваПеркій, Руслан; Perkii, Ruslan
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Методичні підходи до оцінювання ефективності комплексу маркетингу підприємстваМедюх, Віталій; Mediukh, Vitalii
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Розробка продуктової концепції споживчого підприємстваТарар, Тетяна; Tarar, Tetiana
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Конкурентоспроможність українських підприємств на міжнародному ринку в період війниКаліщук, Владислав; Kalishchuk, Vladuslav
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Сутність та класифікація маркетингових конкурентних стратегійЗолота, Наталія; Шпилик, Світлана Василівна; Zolota, Natalia; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Аналіз конкурентного середовища підприємстваЗелінський, Сергій; Zelinskyi, Serhii
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Виклики та можливості реклами в умовах цифрової трансформаціїМашлій, Галина Богданівна; Ткачук, Сергій; Mashliy, Halyna; Tkachuk, Serhii
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Особливості оцінювання результатів дистрибуційної діяльності в умовах євроінтеграціїШеремета, Ольга; Sheremeta, Olha
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Збутова політика в управлінні підприємством: сучасні тенденціїГолова, Віталій; Holova, Vitaliy
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Формування ефективного набору методів просування продукції промислового призначенняМедюх, Віталій; Mediukh, Vitalii
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Сутність автоматизації мерчандайзингуРудяк, Ростислав; Бурліцька, Оксана Петрівна; Rudyak, Rostuslav; Burlitska, Oksana
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Сучасний маркетинг та основні напрями його розвиткуБаньковський, Дмитро; Bankovskyi, Dmytro
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Таргетинг аудиторії: використання даних користувачів для точного визначення цільової аудиторіїБукай, Петро; Bukai, Petro
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Формування маркетингової системи розподілу підприємстваБеш, Віталій; Besh, Vitalii
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Оптимізація рекламної стратегії у контексті трансформації ринкуПеркій, Руслан; Perkii, Ruslan
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Мобільний мерчандайзинг як нова технологія в продажахБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Інноваційні інструменти комунікаційної діяльності в маркетингуШоломейчук, Сергій; Sholomeichuk, Serhii
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Загальні принципи та стандарти викладки товаруРудяк, Ростислав; Бурліцька, Оксана Петрівна; Rudyak, Rostuslav; Burlitska, Oksana
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Проблеми та умови успіху сучасного маркетингуСеменюк, Світлана Богданівна; Баньковський, Дмитро; Semeniuk, Svitlana; Bankovskyi, Dmytro
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Формування стратегії розвитку підприємстваТарар, Тетяна; Tarar, Tetiana
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Аналіз ефективності маркетингових витрат: ключ до успіху сучасного підприємстваКурадовець, Юрій; Kyradovets, Yurii
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Оптимізація матеріальних потоків підприємства в умовах невизначеностіКапшій, Юрій; Kapshii, Yurii
Результати 201-293 зі 293 (час пошуку: 0.001 секунди).