Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39298

Назва: Особливості контент-маркетингу під час війни
Інші назви: Features of content marketing during the war
Автори: Бурліцька, Оксана Петрівна
Burlitska, Oksana
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя м. Тернопіль, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University Terpnopil, Ukraine
Бібліографічний опис: Бурліцька О. П. Особливості контент-маркетингу під час війни / Оксана Бурліцька // Матеріали Ⅸ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“. — Т. : ФОП Паляниця В.А, 2022. — С. 169–171. — (Трансформація бізнес-процесів у контексті сталого розвитку).
Bibliographic description: Burlitska O. (2022) Osoblyvosti kontent-marketynhu pid chas viiny [Features of content marketing during the war]. Proceedings of the 9th International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions" (Tern.), pp. 169-171 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅸ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 2022
Proceedings of the 9th International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions", 2022
Конференція/захід: Ⅸ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅸ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Дата публікації: 5-лис-2022
Дата внесення: 15-гру-2022
Видавництво: ФОП Паляниця В.А
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 3
Діапазон сторінок: 169-171
Початкова сторінка: 169
Кінцева сторінка: 171
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39298
ISBN: 978-617-7875-46-7
Власник авторського права: © ФОП Паляниця В.А., 2022
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://sostav.ua/publication/yak-zm-nivsya-kontent-marketing-shcho-robiti-za-novikhumov-
https://elit-web.ua/blog/kontent-marketing
https://tilda.education/courses/marketing/content-marketing/
https://ideadigital.agency/ru/blog/vse-o-kontent-marketinge/
Перелік літератури: 1. https://sostav.ua/publication/yak-zm-nivsya-kontent-marketing-shcho-robiti-za-novikhumov- 92261.html
2. https://elit-web.ua/blog/kontent-marketing
3. https://tilda.education/courses/marketing/content-marketing/
4. https://ideadigital.agency/ru/blog/vse-o-kontent-marketinge/
References: 1. https://sostav.ua/publication/yak-zm-nivsya-kontent-marketing-shcho-robiti-za-novikhumov- 92261.html
2. https://elit-web.ua/blog/kontent-marketing
3. https://tilda.education/courses/marketing/content-marketing/
4. https://ideadigital.agency/ru/blog/vse-o-kontent-marketinge/
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅸ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2022)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.