Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40129

Назва: Стратегія просування бренду в інтернеті
Інші назви: Brand promotion strategy on the internet
Автори: Новік, Я.
Novik, Y.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ukraine
Бібліографічний опис: Новік Я. Стратегія просування бренду в інтернеті / Я. Новік // Тези доповідей Ⅲ Міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 6-7 грудня 2022 року. — Т. : ТНТУ, 2022. — С. 97–98. — (Інноваційний розвиток економічних систем в умовах цифрової економіки).
Bibliographic description: Novik Y. (2022) Stratehiia prosuvannia brendu v interneti [Brand promotion strategy on the internet]. Proceeding of International Scientific Conference "Digital Economy as a Factor of Innovative & Sustainable Development of the Society" (Tern., 6-7 December 2022), pp. 97-98 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Тези доповідей Ⅲ Міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 2022
Proceeding of International Scientific Conference "Digital Economy as a Factor of Innovative & Sustainable Development of the Society", 2022
Конференція/захід: Ⅲ-тя Міжнародна науково-практича конференція учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“
Журнал/збірник: Тези доповідей Ⅲ Міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“
Дата публікації: 6-гру-2022
Дата внесення: 9-січ-2023
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 6-7 грудня 2022 року
6-7 December 2022
Науковий керівник: Зяйлик, Марія Федорівна
Ziailyk, M.
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 97-98
Початкова сторінка: 97
Кінцева сторінка: 98
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40129
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2022
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://ag.marketing/blog/strategichnij-internet-marketing/
https://pixelagcy.com/ua/rozrobka-strategii-prosuvannja
Перелік літератури: 1. Стратегічний інтернет-маркетинг. URL: https://ag.marketing/blog/strategichnij-internet-marketing/
2. Розробка стратегії просування. URL:https://pixelagcy.com/ua/rozrobka-strategii-prosuvannja
References: 1. Stratehichnyi internet-marketynh. URL: https://ag.marketing/blog/strategichnij-internet-marketing/
2. Rozrobka stratehii prosuvannia. URL:https://pixelagcy.com/ua/rozrobka-strategii-prosuvannja
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅲ міжнародна науково-практична конференція учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“ (2022)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.