Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40129

Tytuł: Стратегія просування бренду в інтернеті
Inne tytuły: Brand promotion strategy on the internet
Authors: Новік, Я.
Novik, Y.
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ukraine
Cytat: Новік Я. Стратегія просування бренду в інтернеті / Я. Новік // Тези доповідей Ⅲ Міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 6-7 грудня 2022 року. — Т. : ТНТУ, 2022. — С. 97–98. — (Інноваційний розвиток економічних систем в умовах цифрової економіки).
Bibliographic description: Novik Y. (2022) Stratehiia prosuvannia brendu v interneti [Brand promotion strategy on the internet]. Proceeding of International Scientific Conference "Digital Economy as a Factor of Innovative & Sustainable Development of the Society" (Tern., 6-7 December 2022), pp. 97-98 [in Ukrainian].
Część publikacji: Тези доповідей Ⅲ Міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 2022
Proceeding of International Scientific Conference "Digital Economy as a Factor of Innovative & Sustainable Development of the Society", 2022
Konferencja/wydarzenie: Ⅲ-тя Міжнародна науково-практича конференція учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“
Journal/kolekcja: Тези доповідей Ⅲ Міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“
Data wydania: 6-gru-2022
Date of entry: 9-sty-2023
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 6-7 грудня 2022 року
6-7 December 2022
Promotor: Зяйлик, Марія Федорівна
Ziailyk, M.
UDC: 339.13
Strony: 2
Zakres stron: 97-98
Główna strona: 97
Strona końcowa: 98
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40129
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2022
Związane URL literatura: https://ag.marketing/blog/strategichnij-internet-marketing/
https://pixelagcy.com/ua/rozrobka-strategii-prosuvannja
Wykaz piśmiennictwa: 1. Стратегічний інтернет-маркетинг. URL: https://ag.marketing/blog/strategichnij-internet-marketing/
2. Розробка стратегії просування. URL:https://pixelagcy.com/ua/rozrobka-strategii-prosuvannja
References: 1. Stratehichnyi internet-marketynh. URL: https://ag.marketing/blog/strategichnij-internet-marketing/
2. Rozrobka stratehii prosuvannia. URL:https://pixelagcy.com/ua/rozrobka-strategii-prosuvannja
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅲ міжнародна науково-практична конференція учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“ (2022)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi