กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40129

ชื่อเรื่อง: Стратегія просування бренду в інтернеті
ชื่อเรื่องอื่นๆ: Brand promotion strategy on the internet
ผู้แต่ง: Новік, Я.
Novik, Y.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ukraine
Bibliographic description (Ukraine): Новік Я. Стратегія просування бренду в інтернеті / Я. Новік // Тези доповідей Ⅲ Міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 6-7 грудня 2022 року. — Т. : ТНТУ, 2022. — С. 97–98. — (Інноваційний розвиток економічних систем в умовах цифрової економіки).
Bibliographic description (International): Novik Y. (2022) Stratehiia prosuvannia brendu v interneti [Brand promotion strategy on the internet]. Proceeding of International Scientific Conference "Digital Economy as a Factor of Innovative & Sustainable Development of the Society" (Tern., 6-7 December 2022), pp. 97-98 [in Ukrainian].
Is part of: Тези доповідей Ⅲ Міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 2022
Proceeding of International Scientific Conference "Digital Economy as a Factor of Innovative & Sustainable Development of the Society", 2022
Conference/Event: Ⅲ-тя Міжнародна науково-практича конференція учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“
Journal/Collection: Тези доповідей Ⅲ Міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“
วันที่เผยแพร่: 6-ธัน-2022
Date of entry: 9-มกร-2023
สำนักพิมพ์: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 6-7 грудня 2022 року
6-7 December 2022
Supervisor: Зяйлик, Марія Федорівна
Ziailyk, M.
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 97-98
Start page: 97
End page: 98
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40129
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2022
URL for reference material: https://ag.marketing/blog/strategichnij-internet-marketing/
https://pixelagcy.com/ua/rozrobka-strategii-prosuvannja
References (Ukraine): 1. Стратегічний інтернет-маркетинг. URL: https://ag.marketing/blog/strategichnij-internet-marketing/
2. Розробка стратегії просування. URL:https://pixelagcy.com/ua/rozrobka-strategii-prosuvannja
References (International): 1. Stratehichnyi internet-marketynh. URL: https://ag.marketing/blog/strategichnij-internet-marketing/
2. Rozrobka stratehii prosuvannia. URL:https://pixelagcy.com/ua/rozrobka-strategii-prosuvannja
Content type: Conference Abstract
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Ⅲ міжнародна науково-практична конференція учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“ (2022)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
III_MNPK_2022_Novik_Y-Brand_promotion_strategy_on_97-98.pdf991,24 kBAdobe PDFดู/เปิด
III_MNPK_2022_Novik_Y-Brand_promotion_strategy_on_97-98.djvu31,49 kBDjVuดู/เปิด
III_MNPK_2022_Novik_Y-Brand_promotion_strategy_on_97-98__COVER.png1,28 MBimage/pngดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น