Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39285

Назва: Механізми маніпулювання рекламою та її вплив на свідомість споживачів
Інші назви: Manipulation mechanism advertising and influence for consciousness of consumers
Автори: Коновалова, Ольга
Konovalova, Olha
Владарчик, Юлія
Vladarchik, Julia
Приналежність: ВСП «Фаховий коледж харчових технологій та підприємництва Дніпровського державного технічного університету»
Separate structural unit «Vocational college of nutritional technology and entrepreneurship DSTU» Kamyanske, Ukraine
Бібліографічний опис: Коновалова О. Механізми маніпулювання рекламою та її вплив на свідомість споживачів / Ольга Коновалова, Юлія Владарчик // Матеріали Ⅸ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“. — Т. : ФОП Паляниця В.А, 2022. — С. 137–139. — (Економічно ефективна торгівля: розуміння суті та сучасні підходи до її ведення).
Bibliographic description: Konovalova O., Vladarchik J. (2022) Mekhanizmy manipuliuvannia reklamoiu ta yii vplyv na svidomist spozhyvachiv [Manipulation mechanism advertising and influence for consciousness of consumers]. Proceedings of the 9th International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions" (Tern.), pp. 137-139 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅸ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 2022
Proceedings of the 9th International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions", 2022
Конференція/захід: Ⅸ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅸ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Дата публікації: 5-лис-2022
Дата внесення: 15-гру-2022
Видавництво: ФОП Паляниця В.А
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 3
Діапазон сторінок: 137-139
Початкова сторінка: 137
Кінцева сторінка: 139
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39285
ISBN: 978-617-7875-46-7
Власник авторського права: © ФОП Паляниця В.А., 2022
Перелік літератури: 1. Бажеріна К. В. Використання маніпуляційних технологій у рекламі. НТУУ «КПІ», м. Київ.
2. Власов П.К. Психология в рекламе. 2-е издание. Х.: Изд-во Гуманитарный центр, 2007. 320 с.
3. Малаєва Є. Психологічний вплив реклами на споживача. Практика управління. № 9. 2008.
4. Турзаєва Ю.С., Стецура Л.Г. Вплив реклами на свідомість споживачів. Донецький національний університет економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського. 5. Шийчук А.О. Психологічні аспекти ефективності впливу реклами на людину. Прикарпатський національний університет ім. Василя Стефаника.
References: 1. Bazherina K. V. Vykorystannia manipuliatsiinykh tekhnolohii u reklami. NTUU "KPI", m. Kyiv.
2. Vlasov P.K. Psikholohiia v reklame. 2-e izdanie. Kh., Izd-vo Humanitarnyi tsentr, 2007. 320 p.
3. Malaieva Ye. Psykholohichnyi vplyv reklamy na spozhyvacha. Praktyka upravlinnia. No 9. 2008.
4. Turzaieva Yu.S., Stetsura L.H. Vplyv reklamy na svidomist spozhyvachiv. Donetskyi natsionalnyi universytet ekonomiky i torhivli im. Mykhaila Tuhan-Baranovskoho. 5. Shyichuk A.O. Psykholohichni aspekty efektyvnosti vplyvu reklamy na liudynu. Prykarpatskyi natsionalnyi universytet im. Vasylia Stefanyka.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅸ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2022)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.