Använd denna länk för att citera eller länka till detta dokument: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39285

Titel: Механізми маніпулювання рекламою та її вплив на свідомість споживачів
Övriga titlar: Manipulation mechanism advertising and influence for consciousness of consumers
Författare: Коновалова, Ольга
Konovalova, Olha
Владарчик, Юлія
Vladarchik, Julia
Affiliation: ВСП «Фаховий коледж харчових технологій та підприємництва Дніпровського державного технічного університету»
Separate structural unit «Vocational college of nutritional technology and entrepreneurship DSTU» Kamyanske, Ukraine
Bibliographic description (Ukraine): Коновалова О. Механізми маніпулювання рекламою та її вплив на свідомість споживачів / Ольга Коновалова, Юлія Владарчик // Матеріали Ⅸ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“. — Т. : ФОП Паляниця В.А, 2022. — С. 137–139. — (Економічно ефективна торгівля: розуміння суті та сучасні підходи до її ведення).
Bibliographic description (International): Konovalova O., Vladarchik J. (2022) Mekhanizmy manipuliuvannia reklamoiu ta yii vplyv na svidomist spozhyvachiv [Manipulation mechanism advertising and influence for consciousness of consumers]. Proceedings of the 9th International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions" (Tern.), pp. 137-139 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅸ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 2022
Proceedings of the 9th International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions", 2022
Conference/Event: Ⅸ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Journal/Collection: Матеріали Ⅸ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Utgivningsdatum: 5-nov-2022
Date of entry: 15-dec-2022
Utgivare: ФОП Паляниця В.А
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
UDC: 339.13
Number of pages: 3
Page range: 137-139
Start page: 137
End page: 139
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39285
ISBN: 978-617-7875-46-7
Copyright owner: © ФОП Паляниця В.А., 2022
References (Ukraine): 1. Бажеріна К. В. Використання маніпуляційних технологій у рекламі. НТУУ «КПІ», м. Київ.
2. Власов П.К. Психология в рекламе. 2-е издание. Х.: Изд-во Гуманитарный центр, 2007. 320 с.
3. Малаєва Є. Психологічний вплив реклами на споживача. Практика управління. № 9. 2008.
4. Турзаєва Ю.С., Стецура Л.Г. Вплив реклами на свідомість споживачів. Донецький національний університет економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського. 5. Шийчук А.О. Психологічні аспекти ефективності впливу реклами на людину. Прикарпатський національний університет ім. Василя Стефаника.
References (International): 1. Bazherina K. V. Vykorystannia manipuliatsiinykh tekhnolohii u reklami. NTUU "KPI", m. Kyiv.
2. Vlasov P.K. Psikholohiia v reklame. 2-e izdanie. Kh., Izd-vo Humanitarnyi tsentr, 2007. 320 p.
3. Malaieva Ye. Psykholohichnyi vplyv reklamy na spozhyvacha. Praktyka upravlinnia. No 9. 2008.
4. Turzaieva Yu.S., Stetsura L.H. Vplyv reklamy na svidomist spozhyvachiv. Donetskyi natsionalnyi universytet ekonomiky i torhivli im. Mykhaila Tuhan-Baranovskoho. 5. Shyichuk A.O. Psykholohichni aspekty efektyvnosti vplyvu reklamy na liudynu. Prykarpatskyi natsionalnyi universytet im. Vasylia Stefanyka.
Content type: Conference Abstract
Samling:Ⅸ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2022)



Materialet i DSpace är upphovsrättsligt skyddat och får ej användas i kommersiellt syfte!