Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39285

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоновалова, Ольга-
dc.contributor.authorKonovalova, Olha-
dc.contributor.authorВладарчик, Юлія-
dc.contributor.authorVladarchik, Julia-
dc.date.accessioned2022-12-15T20:38:45Z-
dc.date.available2022-12-15T20:38:45Z-
dc.date.created2022-11-05-
dc.date.issued2022-11-05-
dc.identifier.citationКоновалова О. Механізми маніпулювання рекламою та її вплив на свідомість споживачів / Ольга Коновалова, Юлія Владарчик // Матеріали Ⅸ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“. — Т. : ФОП Паляниця В.А, 2022. — С. 137–139. — (Економічно ефективна торгівля: розуміння суті та сучасні підходи до її ведення).-
dc.identifier.isbn978-617-7875-46-7-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39285-
dc.format.extent137-139-
dc.language.isouk-
dc.publisherФОП Паляниця В.А-
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅸ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 2022-
dc.relation.ispartofProceedings of the 9th International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions", 2022-
dc.titleМеханізми маніпулювання рекламою та її вплив на свідомість споживачів-
dc.title.alternativeManipulation mechanism advertising and influence for consciousness of consumers-
dc.typeConference Abstract-
dc.rights.holder© ФОП Паляниця В.А., 2022-
dc.coverage.placenameТернопіль-
dc.coverage.placenameTernopil-
dc.format.pages3-
dc.subject.udc339.13-
dc.relation.references1. Бажеріна К. В. Використання маніпуляційних технологій у рекламі. НТУУ «КПІ», м. Київ.-
dc.relation.references2. Власов П.К. Психология в рекламе. 2-е издание. Х.: Изд-во Гуманитарный центр, 2007. 320 с.-
dc.relation.references3. Малаєва Є. Психологічний вплив реклами на споживача. Практика управління. № 9. 2008.-
dc.relation.references4. Турзаєва Ю.С., Стецура Л.Г. Вплив реклами на свідомість споживачів. Донецький національний університет економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського. 5. Шийчук А.О. Психологічні аспекти ефективності впливу реклами на людину. Прикарпатський національний університет ім. Василя Стефаника.-
dc.relation.referencesen1. Bazherina K. V. Vykorystannia manipuliatsiinykh tekhnolohii u reklami. NTUU "KPI", m. Kyiv.-
dc.relation.referencesen2. Vlasov P.K. Psikholohiia v reklame. 2-e izdanie. Kh., Izd-vo Humanitarnyi tsentr, 2007. 320 p.-
dc.relation.referencesen3. Malaieva Ye. Psykholohichnyi vplyv reklamy na spozhyvacha. Praktyka upravlinnia. No 9. 2008.-
dc.relation.referencesen4. Turzaieva Yu.S., Stetsura L.H. Vplyv reklamy na svidomist spozhyvachiv. Donetskyi natsionalnyi universytet ekonomiky i torhivli im. Mykhaila Tuhan-Baranovskoho. 5. Shyichuk A.O. Psykholohichni aspekty efektyvnosti vplyvu reklamy na liudynu. Prykarpatskyi natsionalnyi universytet im. Vasylia Stefanyka.-
dc.identifier.citationenKonovalova O., Vladarchik J. (2022) Mekhanizmy manipuliuvannia reklamoiu ta yii vplyv na svidomist spozhyvachiv [Manipulation mechanism advertising and influence for consciousness of consumers]. Proceedings of the 9th International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions" (Tern.), pp. 137-139 [in Ukrainian].-
dc.contributor.affiliationВСП «Фаховий коледж харчових технологій та підприємництва Дніпровського державного технічного університету»-
dc.contributor.affiliationSeparate structural unit «Vocational college of nutritional technology and entrepreneurship DSTU» Kamyanske, Ukraine-
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅸ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“-
dc.citation.spage137-
dc.citation.epage139-
dc.citation.conferenceⅨ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“-
Appears in Collections:Ⅸ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2022)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.