Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40891

Назва: Класифікаційні ознаки інструментів трейд-маркетингу
Інші назви: Classification signs of trade marketing tools
Автори: Бурліцька, Оксана Петрівна
Burlitska, Oksana
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical Unive
Бібліографічний опис: Бурліцька О. П. Класифікаційні ознаки інструментів трейд-маркетингу / Оксана Петрівна Бурліцька // Матеріали X Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 31 березня 2023 року. — Т. : ФОП Паляниця В. А, 2023. — С. 109–111. — (Економічно ефективна торгівля: розуміння суті та сучасні підходи до її ведення).
Bibliographic description: Burlitska O. (2023) Klasyfikatsiini oznaky instrumentiv treid-marketynhu [Classification signs of trade marketing tools]. Book of abstracts of the 10th International Scientific-Practical Conference “Formation of the mechanism of national economic systemscompetitive positions strengthening in global, regional and local dimensions” (Tern., 31 March 2023), pp. 109-111 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали X Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 2023
Book of abstracts of the 10th International Scientific-Practical Conference “Formation of the mechanism of national economic systemscompetitive positions strengthening in global, regional and local dimensions”, 2023
Конференція/захід: X Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Журнал/збірник: Матеріали X Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Дата публікації: 31-бер-2023
Дата внесення: 19-кві-2023
Видавництво: ФОП Паляниця В. А
PE Palianytsia V. A.
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 31 березня 2023 року
31 March 2023
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 3
Діапазон сторінок: 109-111
Початкова сторінка: 109
Кінцева сторінка: 111
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40891
ISBN: 978-617-7875-35-1
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/Vnulp/Logistyka/2009_649/14.pdf
Перелік літератури: 1. Божкова В. В. Реклама та стимулювання збуту : навч. посіб. : для студентів вищ. навч. закл. / Вікторія Вікторівна Божкова, Юлія Миколаївна Мельник. – 2-ге вид, стер. – Київ: Центр учбової літератури, 2018. 200 с.
2. Бурліцька О. П., Голда Н. М. Медіапланування як складова рекламної діяльності. Středoevropský věstník pro vědu a výzkum (ISSN 2336-3630) № 4 (2021), Praha, Publising house Education and Science s.r.o. Pp. 49-55
3. Литовченко І. Л. Удосконалення класифікації засобів маркетингової комунікативної діяльності. URL: http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/Vnulp/Logistyka/2009_649/14.pdf
References: 1. Bozhkova V. V. Reklama ta stymuliuvannia zbutu : tutorial : dlia studentiv vyshch. navch. zakl., Viktoriia Viktorivna Bozhkova, Yuliia Mykolaivna Melnyk, 2-he vyd, ster, Kyiv: Centre of Educational Literature, 2018. 200 p.
2. Burlitska O. P., Holda N. M. Mediaplanuvannia yak skladova reklamnoi diialnosti. Středoevropský věstník pro vědu a výzkum (ISSN 2336-3630) No 4 (2021), Praha, Publising house Education and Science s.r.o. Pp. 49-55
3. Lytovchenko I. L. Udoskonalennia klasyfikatsii zasobiv marketynhovoi komunikatyvnoi diialnosti. URL: http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/Vnulp/Logistyka/2009_649/14.pdf
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:X Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2023)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.