Utilize este identificador para referenciar este registo: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40891

Registo completo
Campo DCValorIdioma
dc.contributor.authorБурліцька, Оксана Петрівна
dc.contributor.authorBurlitska, Oksana
dc.coverage.temporal31 березня 2023 року
dc.coverage.temporal31 March 2023
dc.date.accessioned2023-04-19T19:56:38Z-
dc.date.available2023-04-19T19:56:38Z-
dc.date.created2023-03-31
dc.date.issued2023-03-31
dc.identifier.citationБурліцька О. П. Класифікаційні ознаки інструментів трейд-маркетингу / Оксана Петрівна Бурліцька // Матеріали X Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 31 березня 2023 року. — Т. : ФОП Паляниця В. А, 2023. — С. 109–111. — (Економічно ефективна торгівля: розуміння суті та сучасні підходи до її ведення).
dc.identifier.isbn978-617-7875-35-1
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40891-
dc.format.extent109-111
dc.language.isouk
dc.publisherФОП Паляниця В. А
dc.publisherPE Palianytsia V. A.
dc.relation.ispartofМатеріали X Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 2023
dc.relation.ispartofBook of abstracts of the 10th International Scientific-Practical Conference “Formation of the mechanism of national economic systemscompetitive positions strengthening in global, regional and local dimensions”, 2023
dc.relation.urihttp://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/Vnulp/Logistyka/2009_649/14.pdf
dc.titleКласифікаційні ознаки інструментів трейд-маркетингу
dc.title.alternativeClassification signs of trade marketing tools
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages3
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1. Божкова В. В. Реклама та стимулювання збуту : навч. посіб. : для студентів вищ. навч. закл. / Вікторія Вікторівна Божкова, Юлія Миколаївна Мельник. – 2-ге вид, стер. – Київ: Центр учбової літератури, 2018. 200 с.
dc.relation.references2. Бурліцька О. П., Голда Н. М. Медіапланування як складова рекламної діяльності. Středoevropský věstník pro vědu a výzkum (ISSN 2336-3630) № 4 (2021), Praha, Publising house Education and Science s.r.o. Pp. 49-55
dc.relation.references3. Литовченко І. Л. Удосконалення класифікації засобів маркетингової комунікативної діяльності. URL: http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/Vnulp/Logistyka/2009_649/14.pdf
dc.relation.referencesen1. Bozhkova V. V. Reklama ta stymuliuvannia zbutu : tutorial : dlia studentiv vyshch. navch. zakl., Viktoriia Viktorivna Bozhkova, Yuliia Mykolaivna Melnyk, 2-he vyd, ster, Kyiv: Centre of Educational Literature, 2018. 200 p.
dc.relation.referencesen2. Burlitska O. P., Holda N. M. Mediaplanuvannia yak skladova reklamnoi diialnosti. Středoevropský věstník pro vědu a výzkum (ISSN 2336-3630) No 4 (2021), Praha, Publising house Education and Science s.r.o. Pp. 49-55
dc.relation.referencesen3. Lytovchenko I. L. Udoskonalennia klasyfikatsii zasobiv marketynhovoi komunikatyvnoi diialnosti. URL: http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/Vnulp/Logistyka/2009_649/14.pdf
dc.identifier.citationenBurlitska O. (2023) Klasyfikatsiini oznaky instrumentiv treid-marketynhu [Classification signs of trade marketing tools]. Book of abstracts of the 10th International Scientific-Practical Conference “Formation of the mechanism of national economic systemscompetitive positions strengthening in global, regional and local dimensions” (Tern., 31 March 2023), pp. 109-111 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj National Technical Unive
dc.citation.journalTitleМатеріали X Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
dc.citation.spage109
dc.citation.epage111
dc.citation.conferenceX Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Aparece nas colecções:X Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2023)



Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.