Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20583
Başlık: Концептуальні підходи до побудови маркетингових інформаційних систем промислового підприємства
Yazarlar: Панухник, Яна Геннадіївна
Bibliographic description (Ukraine): Панухник Я.Г. Концептуальні підходи до побудови маркетингових інформаційних систем промислового підприємства / Я.Г. Панухник // Інноваційна економіка: науково-виробничий журнал. – № 2’2014 [51]. – Тернопіль, 2014. – С. 113-120.
Yayın Tarihi: 2014
Date of entry: 4-May-2017
Country (code): UA
Number of pages: 8
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20583
Content type: Article
Koleksiyonlarda Görünür:Наукові публікації працівників кафедри економічної кібернетики

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
inek_2014_2_19.pdf158,22 kBAdobe PDFGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.

Yönetim Araçları