Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20583
Título : Концептуальні підходи до побудови маркетингових інформаційних систем промислового підприємства
Autor : Панухник, Яна Геннадіївна
Bibliographic description (Ukraine): Панухник Я.Г. Концептуальні підходи до побудови маркетингових інформаційних систем промислового підприємства / Я.Г. Панухник // Інноваційна економіка: науково-виробничий журнал. – № 2’2014 [51]. – Тернопіль, 2014. – С. 113-120.
Fecha de publicación : 2014
Date of entry: 4-may-2017
Country (code): UA
Number of pages: 8
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20583
Content type: Article
Aparece en las colecciones: Наукові публікації працівників кафедри економічної кібернетики

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
inek_2014_2_19.pdf158,22 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.

Administrationswerkzeuge