霂瑞霂��撘����迨��辣: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20583
Název: Концептуальні підходи до побудови маркетингових інформаційних систем промислового підприємства
Autoři: Панухник, Яна Геннадіївна
Bibliographic description (Ukraine): Панухник Я.Г. Концептуальні підходи до побудови маркетингових інформаційних систем промислового підприємства / Я.Г. Панухник // Інноваційна економіка: науково-виробничий журнал. – № 2’2014 [51]. – Тернопіль, 2014. – С. 113-120.
Datum vydání: 2014
Date of entry: 4-kvě-2017
Country (code): UA
Number of pages: 8
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20583
Content type: Article
Vyskytuje se v kolekcích:Наукові публікації працівників кафедри економічної кібернетики

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
inek_2014_2_19.pdf158,22 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

蝞∠�極�