Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20583
Titel: Концептуальні підходи до побудови маркетингових інформаційних систем промислового підприємства
Autor(en): Панухник, Яна Геннадіївна
Bibliographic description (Ukraine): Панухник Я.Г. Концептуальні підходи до побудови маркетингових інформаційних систем промислового підприємства / Я.Г. Панухник // Інноваційна економіка: науково-виробничий журнал. – № 2’2014 [51]. – Тернопіль, 2014. – С. 113-120.
Erscheinungsdatum: 2014
Date of entry: 4-Mai-2017
Country (code): UA
Number of pages: 8
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20583
Content type: Article
Enthalten in den Sammlungen:Наукові публікації працівників кафедри економічної кібернетики

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
inek_2014_2_19.pdf158,22 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.

Administrationswerkzeuge