Defnyddiwch y dynodwr hwn i ddyfynnu neu i gysylltu â'r eitem hon: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20583
Teitl: Концептуальні підходи до побудови маркетингових інформаційних систем промислового підприємства
Awduron: Панухник, Яна Геннадіївна
Bibliographic description (Ukraine): Панухник Я.Г. Концептуальні підходи до побудови маркетингових інформаційних систем промислового підприємства / Я.Г. Панухник // Інноваційна економіка: науково-виробничий журнал. – № 2’2014 [51]. – Тернопіль, 2014. – С. 113-120.
Dyddiad Cyhoeddi: 2014
Date of entry: 4-May-2017
Country (code): UA
Number of pages: 8
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20583
Content type: Article
Ymddengys yng Nghasgliadau:Наукові публікації працівників кафедри економічної кібернетики

Ffeiliau yn yr Eitem Hon:
Ffeil Disgrifiad MaintFformat 
inek_2014_2_19.pdf158,22 kBAdobe PDFGweld/Agor


Diogelir eitemau yn DSpace gan hawlfraint, a chedwir pob hawl, onibai y nodir fel arall.

Offer Gweinyddol