Använd denna länk för att citera eller länka till detta dokument: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20583
Pealkiri: Концептуальні підходи до побудови маркетингових інформаційних систем промислового підприємства
Autor: Панухник, Яна Геннадіївна
Bibliographic description (Ukraine): Панухник Я.Г. Концептуальні підходи до побудови маркетингових інформаційних систем промислового підприємства / Я.Г. Панухник // Інноваційна економіка: науково-виробничий журнал. – № 2’2014 [51]. – Тернопіль, 2014. – С. 113-120.
Ilmumisaasta: 2014
Date of entry: 4-mai-2017
Country (code): UA
Number of pages: 8
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20583
Content type: Article
Asub kollektsiooni(de)s:Наукові публікації працівників кафедри економічної кібернетики

Failid selles objektis:
Fail Kirjeldus SuurusFormaat 
inek_2014_2_19.pdf158,22 kBAdobe PDFVaata/Ava


Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.

Administrativa verktyg