Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20583
Title: Концептуальні підходи до побудови маркетингових інформаційних систем промислового підприємства
Authors: Панухник, Яна Геннадіївна
Bibliographic description (Ukraine): Панухник Я.Г. Концептуальні підходи до побудови маркетингових інформаційних систем промислового підприємства / Я.Г. Панухник // Інноваційна економіка: науково-виробничий журнал. – № 2’2014 [51]. – Тернопіль, 2014. – С. 113-120.
Issue Date: 2014
Date of entry: 4-Μαΐ-2017
Country (code): UA
Number of pages: 8
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20583
Content type: Article
Εμφανίζεται στις συλλογές:Наукові публікації працівників кафедри економічної кібернетики

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
inek_2014_2_19.pdf158,22 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα

Narzędzia administratora