Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20583
Заглавие: Концептуальні підходи до побудови маркетингових інформаційних систем промислового підприємства
Автори: Панухник, Яна Геннадіївна
Bibliographic description (Ukraine): Панухник Я.Г. Концептуальні підходи до побудови маркетингових інформаційних систем промислового підприємства / Я.Г. Панухник // Інноваційна економіка: науково-виробничий журнал. – № 2’2014 [51]. – Тернопіль, 2014. – С. 113-120.
Дата на Публикуване: 2014
Date of entry: 4-Май-2017
Country (code): UA
Number of pages: 8
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20583
Content type: Article
Показва се в Колекции:Наукові публікації працівників кафедри економічної кібернетики

Файлове в Този Публикация:
Файл Описание РазмерФормат 
inek_2014_2_19.pdf158,22 kBAdobe PDFИзглед/Отваряне


Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.

Admin Tools