Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20583
Titre: Концептуальні підходи до побудови маркетингових інформаційних систем промислового підприємства
Auteur(s): Панухник, Яна Геннадіївна
Bibliographic description (Ukraine): Панухник Я.Г. Концептуальні підходи до побудови маркетингових інформаційних систем промислового підприємства / Я.Г. Панухник // Інноваційна економіка: науково-виробничий журнал. – № 2’2014 [51]. – Тернопіль, 2014. – С. 113-120.
Date de publication: 2014
Date of entry: 4-mai-2017
Country (code): UA
Number of pages: 8
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20583
Content type: Article
Collection(s) :Наукові публікації працівників кафедри економічної кібернетики

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
inek_2014_2_19.pdf158,22 kBAdobe PDFVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.

Eines d'Administrador