Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20583
Tytuł: Концептуальні підходи до побудови маркетингових інформаційних систем промислового підприємства
Authors: Панухник, Яна Геннадіївна
Bibliographic description (Ukraine): Панухник Я.Г. Концептуальні підходи до побудови маркетингових інформаційних систем промислового підприємства / Я.Г. Панухник // Інноваційна економіка: науково-виробничий журнал. – № 2’2014 [51]. – Тернопіль, 2014. – С. 113-120.
Data wydania: 2014
Date of entry: 4-maj-2017
Kraj (kod): UA
Strony: 8
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20583
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Наукові публікації працівників кафедри економічної кібернетики

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
inek_2014_2_19.pdf158,22 kBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Narzędzia administratora