Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20583
Título: Концептуальні підходи до побудови маркетингових інформаційних систем промислового підприємства
Authors: Панухник, Яна Геннадіївна
Bibliographic description (Ukraine): Панухник Я.Г. Концептуальні підходи до побудови маркетингових інформаційних систем промислового підприємства / Я.Г. Панухник // Інноваційна економіка: науково-виробничий журнал. – № 2’2014 [51]. – Тернопіль, 2014. – С. 113-120.
Data de edición: 2014
Date of entry: 4-May-2017
Country (code): UA
Number of pages: 8
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20583
Content type: Article
Aparece nas ColecciónsНаукові публікації працівників кафедри економічної кібернетики

Arquivos neste item
Arquivo Descrición TamañoFormato 
inek_2014_2_19.pdf158,22 kBAdobe PDFVer/abrir


Todos os documentos en Dspace estan protexidos por copyright, con todos os dereitos reservados

Eines d'Administrador