このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20583
Titel: Концептуальні підходи до побудови маркетингових інформаційних систем промислового підприємства
Författare: Панухник, Яна Геннадіївна
Bibliographic description (Ukraine): Панухник Я.Г. Концептуальні підходи до побудови маркетингових інформаційних систем промислового підприємства / Я.Г. Панухник // Інноваційна економіка: науково-виробничий журнал. – № 2’2014 [51]. – Тернопіль, 2014. – С. 113-120.
Utgivningsdatum: 2014
Date of entry: 4-maj-2017
Country (code): UA
Number of pages: 8
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20583
Content type: Article
Samling:Наукові публікації працівників кафедри економічної кібернетики

Fulltext och övriga filer i denna post:
Fil Beskrivning StorlekFormat 
inek_2014_2_19.pdf158,22 kBAdobe PDFVisa/Öppna


Materialet i DSpace är upphovsrättsligt skyddat och får ej användas i kommersiellt syfte!

管理ツール