Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20583
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПанухник, Яна Геннадіївна-
dc.date.accessioned2017-05-04T09:59:08Z-
dc.date.available2017-05-04T09:59:08Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationПанухник Я.Г. Концептуальні підходи до побудови маркетингових інформаційних систем промислового підприємства / Я.Г. Панухник // Інноваційна економіка: науково-виробничий журнал. – № 2’2014 [51]. – Тернопіль, 2014. – С. 113-120.uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20583-
dc.language.isoukuk
dc.titleКонцептуальні підходи до побудови маркетингових інформаційних систем промислового підприємстваuk
dc.typeArticleuk
dc.format.pages8-
dc.coverage.countryUAuk
Appears in Collections:Наукові публікації працівників кафедри економічної кібернетики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
inek_2014_2_19.pdf158,22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools