Defnyddiwch y dynodwr hwn i ddyfynnu neu i gysylltu â'r eitem hon: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20583
Titulua: Концептуальні підходи до побудови маркетингових інформаційних систем промислового підприємства
Egilea: Панухник, Яна Геннадіївна
Bibliographic description (Ukraine): Панухник Я.Г. Концептуальні підходи до побудови маркетингових інформаційних систем промислового підприємства / Я.Г. Панухник // Інноваційна економіка: науково-виробничий журнал. – № 2’2014 [51]. – Тернопіль, 2014. – С. 113-120.
Gordailuaren-data: 2014
Date of entry: 4-May-2017
Country (code): UA
Number of pages: 8
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20583
Content type: Article
Bildumetan azaltzen da:Наукові публікації працівників кафедри економічної кібернетики

Item honetako fitxategiak:
Fitxategia Deskribapena TamainaFormatua 
inek_2014_2_19.pdf158,22 kBAdobe PDFBistaratu/Ireki


DSpaceko itemak copyright bidez babestuta daude, eskubide guztiak gordeta, baldin eta kontrakoa adierazten ez bada.

Offer Gweinyddol