このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20583
タイトル: Концептуальні підходи до побудови маркетингових інформаційних систем промислового підприємства
著者: Панухник, Яна Геннадіївна
Bibliographic description (Ukraine): Панухник Я.Г. Концептуальні підходи до побудови маркетингових інформаційних систем промислового підприємства / Я.Г. Панухник // Інноваційна економіка: науково-виробничий журнал. – № 2’2014 [51]. – Тернопіль, 2014. – С. 113-120.
発行日: 2014
Date of entry: 4-5月-2017
Country (code): UA
Number of pages: 8
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20583
Content type: Article
出現コレクション:Наукові публікації працівників кафедри економічної кібернетики

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
inek_2014_2_19.pdf158,22 kBAdobe PDF見る/開く


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。

管理ツール