Пошук


Поточні фільтри:


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-100 зі 423 (час пошуку: 0.005 секунди).
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article25-кві-201726-лип-2017Вдосконалення маркетингової діяльності підприємстваОгнистий, С.; Ohnystyy, S.
Conference Abstract26-кві-20186-чер-2018Інноваційні зміни в системі управління персоналомГайдуцька, Ю. Б.; Gaidutska, Y. B.
Conference Abstract26-кві-20186-чер-2018Івент-маркетингМащак, А.; Шпилик, С.; Mashchak, A.; Shpylyk, S.
Conference Abstract26-кві-20186-чер-2018Мережевий маркетингМащак, А.; Шпилик, С.; Mashchak, A.; Shpylyk, S.
Conference Abstract26-кві-20186-чер-2018Податки та їх види. Принципи оподаткування в УкраїніМельничук, О.; Melnychuk, Olena
Article25-кві-201726-лип-2017Матричні методи оцінки рівня конкурентоспроможності підприємстваБуряк, В.; Buryak, V.
Conference Abstract16-лис-201725-січ-2018Комунікаційні канали контент-маркетингуОксентюк, Богдана Андріївна; Оксентюк, Сергій Олегович; Oksentyuk, B. A.; Oksentyuk, S. O.
Article21-бер-201227-січ-2016Інформаційне забезпечення логістичної діяльності підприємств машинобудуванняПаласюк, Богдан; Palasyuk, Bohdan
Article27-кві-201716-чер-2017Розвиток інтернет-маркетингу та використання сервісу Instagram як приклад просування у соціальних мережахШпилик, Світлана Василівна; Мащак, Анастасія; Shpylyk, Svitlana; Mashchak, Anastasiia
Article27-кві-201716-чер-2017Візуальний мерчандайзингШпилик, Світлана Василівна; Лучейко, Мар’яна; Shpylyk, Svitlana; Lucheiko, Mariana
Article27-кві-201716-чер-2017Маркетингова діяльність підприємстваАндрій, Гораль; Andriy, Goral
Article27-кві-201716-чер-2017Інтелектуальний капітал вищого навчального закладу: структура та функціоналПіняк, Ірина Любомирівна; Pinyak, Iryna
Article27-кві-201716-чер-2017Digital-маркетингЗінчук, Марта; Zinchuk, Marta
Article27-кві-201716-чер-2017Сутність реклами та основні методи залучення уваги до неїСергій, Огнистий; Sergiy, Ohnystyy
Article27-кві-201716-чер-2017Основні напрями вибору маркетингової товарної стратегії промисловим підприємствомРожко, Наталія; Rozhko, Nataliya
Article27-кві-201716-чер-2017Екологічний маркетинг: необхідність виникнення, поняття, характеристикаОксентюк, Богдана Андріївна; Oksentyuk, Bohdana
Article26-кві-201624-тра-2016Виставки і ярмарки як інструменти маркетингуБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Article6-жов-201127-бер-2017Аналіз ринкових можливостей підприємстваФалович, А. С.; Falovuch, A. S.
Article27-кві-201716-чер-2017Динаміка інфляційних процесів в УкраїніЛучейко, Мар’яна; Lucheyko, Mariana
Article27-кві-201716-чер-2017Деякі аспекти маркетингового аналізу збутової політики підприємстваФедорович, Роман Володимирович; Fedorovych, Roman
Article24-кві-20146-бер-2016Завдання та функції маркетингового стратегічного плануванняМакар, О.; Makar, A.
Conference Abstract22-тра-201815-чер-2018Особливості використання персонального продажу у сучасному маркетингуМащак, А. П.; Оксентюк, Богдана Андріївна; Mashchak, A. P.; Oksentyuk, B. A.
Conference Abstract22-тра-201815-чер-2018Конкуренція та її роль у формуванні стратегії підприємстваШпилик, Світлана Василівна; Шпилик, Олександра; Shpylyk, Svitlana; Shpylyk, Oleksandra
Conference Abstract22-тра-201815-чер-2018Реклама як елемент концепції маркетингуВовчук, Оксана; Шпилик, Світлана Василівна; Vovchuk, Oksana; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract22-тра-201815-чер-2018Потенціал організації — інноваціїМіщук, Оксана Іванівна; Mishchuk, Oksana
Conference Abstract28-лис-201818-лют-2019Сервісна політика в маркетингуОксентюк, Богдана Андріївна; Oksentyuk, B. A.
Conference Abstract28-лис-201818-лют-2019Ризики впровадження інноваційного продуктуЩур, І. І.; Вашкеба, С. О.; Schur, I. I.; Vashkeba, S. O.
Conference Abstract26-кві-20186-чер-2018КулхантингПолегонька, Н.; Polehonka, Nataliia
Conference Abstract26-кві-20186-чер-2018Цифровий маркетингВовчук, О.; Vovchuk, Oksana
Conference Abstract26-кві-20186-чер-2018Просування бренду та його елементиЛучейко, М.; Шпилик, С.; Lucheyko, M.; Shpylyk, S.
Article25-кві-201726-лип-2017Алгоритм проведення комплексного економічного аналізу маркетингової діяльностіСадовий, І.; Sadovuy, I.
Article25-кві-201726-лип-2017Маркетинг у соціальних мережахПатра, Н.; Patra, N.
Article25-кві-201726-лип-2017Маркетингова товарна політика підприємстваГораль, А.; Goral, A.
Conference Abstract18-тра-20171-лис-2017Основні аспекти стратегічного програмування маркетингового менеджменту промислових підприємствРожко, Н. Я.; Rozhko, N. YA.
Conference Abstract18-тра-20171-лис-2017Ефективні методи мотивації та стимулювання персоналуМіщук, Оксана Іванівна; Mishchuk, O.
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Сутність стратегії маркетингу цінностіДідюк, Михайло; Бурліцька, Оксана Петрівна; Didyk, Mykhajlo; Burlitska, Oksana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Нові маркетингові комунікації в управлінні виробничою діяльністюХабарова, Лариса; Khabarova, Larysa
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Формування рекламної стратегії підприємстваТабас, Христина; Tabas, Khrystyna
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Штат та розподіл обов’язків інтернет-магазинуШпилик, Світлана Василівна; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Інструментарій маркетингової політики просування продуктуФалович, Володимир Андрійович; Ціх, Галина Володимирівна; Данилишин, Олег; Falovych, Volodymyr; Tsikh, Halyna; Danylyshyn, Oleh
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Сучасні тенденції розвитку маркетингуСкочеляс, Діана; Skochelyas, Diana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Контент-маркетингЦимбал, Лілія; Tsymbal, Liliya
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Сучасні тенденції розвитку маркетингу в УкраїніТомків, Ірина; Tomkiv, Iryna
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019До питання класифікації рекламних зверненьТабас, Христина; Tabas, Khrystyna
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Моделювання конкурентної стратегії підприємстваШавалюк, Аліна; Shawaluk, Alina
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Інновації як фактор забезпечення конкурентоспроможності підприємстваБік, Олеся; Bik, Olesya
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Управління розподілом і збутом готової продукціїБиць, Ярослав; Byts, Yaroslav
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Краудфандинг – сучасний інструмент фінансування розвитку інтелектуального капіталуРажанська, Вікторія; Razhanska, Viktoriia
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Сучасний маркетинг у сучасному світіПолевач, Дмитро; Polevach, Dmytro
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Сучасні тенденції інтернет-маркетингуБоднар, Діана; Bodnar, Diana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Ремаркетинг, як важлива складова інтернет-маркетингуПолегонька, Наталія; Polehonka, Nataliia
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Значення трейд-маркетингу для промислових підприємствРожко, Наталія; Rozhko, Nataliya
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Основні інструменти цифрового маркетингуПульків, Ірина; Pulkiv, Iryna
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Оцінка ефективності маркетингових витрат підприємстваГикава, Олена; Hykava, Olena
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Інноваційне забезпечення конкурентоспроможності підприємстваДемкович, Христина; Demkovych, Khrystyna
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Інновації маркетингових комунікаційЛісова, Ірина; Lisova, Iryna
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Шляхи підвищення ефективності комунікаційної діяльності виробничого підприємстваДанилишин, Олег; Danylyshyn, Oleh
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Бренд як економічна категоріяСеменюк, Андрій; Semenyuk, Andriy
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019SMM – сучасний інструмент просування компаніїПаньків, Дарина; Pankiv, Daria
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Аналіз маркетингової товарної політики ПрАТ «ТерА»Береза, Юлія; Bereza, Yuliia
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Етапи розвитку маркетингу в умовах мінливого ринкового середовищаКолодій, Христина; Kolodiy, Khrystyna
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Сутність та види молодіжних субкультурСливяк, Василина; Бурліцька, Оксана Петрівна; Slyvyak, Vasyluna; Burlitska, Oksana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Значення PR-діяльності в мережі інтернетГрабовський, Вячеслав; Hrabovskyi, Viacheslav
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Місткість товарного ринку як об'єкт маркетингового дослідженняКара, Вікторія; Kara, Viktoriya
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Семплінг як інструмент просуванняПанасюк, Нінель; Бурліцька, Оксана Петрівна; Panasiuk, Ninel; Burlitska, Oksana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Стратегічне планування інтернет маркетингуНовік, Яна; Novik, Yana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Розвиток маркетингу в умовах мінливого ринкового середовищаОбуд, Ліля; Obud, Lilya
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Маркетингова політика комунікацій та її вплив на діяльність підприємстваВакулінський, Микола; Vakulinskyj, Mykola
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Прийоми з мерчендайзингу для інтернет-магазинівШульгін, Олександр; Shulhin, Oleksandr
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Тісний взаємозв'язок дизайну та маркетингуКовальова, Марія; Kovaliova, Mariia
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Формування ефективних каналів розподілуДубина, Максим; Dubyna, Maksym
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Рівні портрета цільвої аудиторіїГораль, Олег; Бурліцька, Оксана Петрівна; Horal, Oleg; Burlitska, Oksana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Проблеми маркетингового плануванняЧабан, Тетяна; Chaban, Tetiana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Еластичний попитЯнковська, Влада; Yankovska, Vlada
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Принципи роботи інтернет-магазинуШпилик, Світлана Василівна; Огінський, Василь; Shpylyk, Svitlana; Oginskii, Vasyl
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Вдосконалення оцінки конкурентоспроможності підприємстваЗагребельна, Тетяна; Zagrebelna, Tetjana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Матричні методи оцінювання конкурентоспроможності підприємствДанилків, Михайло; Danilkov, Michael
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Роль товарно-асортиментної політики для промислових підприємствОсовськаЛюба; Рожко, Наталія; Osovskaya, Lyuba; Rozhko, Nataliya
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Цілі маркетингу в соціальних медіаБучинський, В.; Піняк, Ірина Любомирівна; Buchynsky, V.; Pinyak, I. L.
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019SRP як інструмент мерчандайзингуІвасів, Ольга; Бурліцька, Оксана Петрівна; Ivasiv, Olga; Burlitska, Oksana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Субкультура як чинник зовнішнього впливу на споживачаФедоришин, Тетяна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Fedoryshun, Tetyana; Burlitska, Oksana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Моделювання поведінки організацій-споживачівКраузе, Ольга Ігорівна; Krause, Olga
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Сутність інноваційного розвитку промислових підприємствВолинець, Михайло; Volynets, Mikhail
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Планування та реалізація збутових програм підприємстваЗагребельна, Тетяна; Zagrebelna, Tetjana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Тренди відеомаркетингуГодович, Олександра; Godovich, Alexandra
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Еволюція соціальних медіаГринюк, Христина; Піняк, Ірина Любомирівна; Grynyuk, Christina; Pinyak, Iryna
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Класифікація соціальних медіаПіняк, Ірина Любомирівна; Pinyak, Iryna
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Система управління маркетинговою товарно-асортиментною політикою підприємстваКоршунов, Олександр; Korshunov, Oleksandr
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Фактори впливу на конкурентоспроможність автомобілебудівних підприємствДоскоч, Світлана; Doskoch, Svitlana
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Сучасні тенденції розвитку глобальних маркетингових стратегій бізнесуГринчук, Аліна; Grinchuk, Alina
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Інноваційні технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності підприємстваГоюк, Катерина; Hoyuk, Kateryna
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Промисловий маркетинг - споживчий маркетинг: відмінностіЯдловський, Назар; Піняк, Ірина Любомирівна; Yadlovs’ky, Nazar; Pinyak, Iryna
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Особливості персонального продажуКулик, Вікторія; Kulik, Viktoria
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Необхідність проведення сегментації ринкуДябло, Марія; Dyablo, Maria
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Таргетингова реклама в соціальних мережахПульків, Ірина; Pulkiv, Iryna
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Маркетинг подійТома, Олена; Toma, Olena
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018SMS-маркетингКовальова, Марія; Kovaliova, Maria
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Інформаційне забезпечення стратегічного управління сільськогосподарських машинобудівних підприємствСтроцень, Людмила; Strotsen, Liudmyla
Conference Abstract22-тра-201815-чер-2018НейромаркетингМельничук, Олена; Шпилик, Світлана Василівна; Melnychuk, Olena; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Інноваційний маркетинг у діяльності промислового підприємстваЛісова, Ірина; Lisova, Iryna
Результати 1-100 зі 423 (час пошуку: 0.005 секунди).