Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26182

Назва: Інноваційний маркетинг у діяльності промислового підприємства
Інші назви: Innovative marketing in the activity of the ind ustrial enterprice
Автори: Лісова, Ірина
Lisova, Iryna
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Лісова І. Інноваційний маркетинг у діяльності промислового підприємства / Ірина Лісова // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 226–228. — («Управління потенціалом інноваційного розвитку підприємства на засадах маркетингу»).
Bibliographic description: Lisova I. (2018) Innovatsiinyi marketynh u diialnosti promyslovoho pidpryiemstva [Innovative marketing in the activity of the ind ustrial enterprice]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 226-228 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
Конференція/захід: Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 9-лис-2018
Дата внесення: 6-гру-2018
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 9 листопада 2018 року
9 November 2018
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 3
Діапазон сторінок: 226-228
Початкова сторінка: 226
Кінцева сторінка: 228
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26182
Перелік літератури: 1. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент: пер. с англ. / под ред. С.Г. Божук. / Ф. Котлер. – СПб.: Питер, 2006. – 464 с.
2. Інноваційний маркетинг як засіб підвищення / М.Я. Матвіїв // Інноваційний маркетинг підприємств: монографія / М.Я. Матвіїв, І.М. Білецька, Ю.П. Гуменюк, С.В. Даниленко; за наук. ред. М.Я. Матвіїва. – Тернопіль: ТНЕУ, 2014. – С. 71-85.
References: 1. Kotler F. Marketinh menedzhment: transl. from English, ed. S.H. Bozhuk., F. Kotler, SPb., Piter, 2006, 464 p.
2. Innovatsiinyi marketynh yak zasib pidvyshchennia, M.Ya. Matviiv, Innovatsiinyi marketynh pidpryiemstv: monograph, M.Ya. Matviiv, I.M. Biletska, Yu.P. Humeniuk, S.V. Danylenko; za nauk. red. M.Ya. Matviiva, Ternopil: TNEU, 2014, P. 71-85.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.