Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


蝏�� 1-42 隞� 42.
  • 銝��銝�
  • 1
  • 銝��銝�
蝚血���辣:
TypeIssue DateDate of entryTitleAuthor(s)
Article23-六月-202029-九月-2020Брендинг як інструмент формування інвестиційної привабливості територійПеть, Ірина; Олійник, Ігор; Тертиця, Олександр; Pet, Iryna; Oliinyk, Ihor; Tertytsia, Oleksandr
Article31-一月-20186-三月-2019Управлінський інструментарій оцінювання ефективності впровадження конкурентної стратегії як механізму підвищення конкурентоспроможності підприємстваШпилик, Світлана Василівна; Shpylyk, Svitlana
Article21-十一月-201727-十二月-2017Стан сучасного рекламного ринку в УкраїніТимошик, Михайло Морозенкович; Tymoshyk, Mykhailo
Article25-二月-202020-五月-2020Упровадження концепції маркетингового управління в діяльність підприємств міського електротранспортуОкрепкий, Ростислав Богданович; Дудар, Володимир Тарасович; Okrepkyi, Rostyslav; Dudar, Volodymir
Article25-二月-202020-五月-2020Дослідження проблем екологічності продукції меблевої промисловості на засадах маркетингуГаврилець, Олеся Василівна; Дочинець, Наталя Мирославівна; Кампо, Георгіна Михайлівна; Havrylets, Olesia; Dochynets, Natalia; Kampo, Heorhina
Article19-十二月-201915-五月-2020Маркетингова стратегія: сутність й особливостіНіколайчук, Ольга Анатоліївна; Nikolaichuk, Olha
Article19-十二月-201915-五月-2020Контекстна реклама: метрики і КРІІванечко, Неля Ростиславівна; Хрупович, Світлана Євгенівна; Ivanechko, Nelia; Khrupovych, Svitlana
Article18-九月-202023-十二月-2020Особливості цифрової стратегії підприємства залежно від розміру бізнесуКіржецька, Марія; Кіржецький, Юрій; Kirzhetska, Mariya; Kirzhetskyy, Yuriy
Article14-四月-202017-九月-2020Зелена конкурентоспроможність бізнес-сектора України в рамках глобальних тенденційЧигрин, Олена Юріївна; Люльов, Олексій Валентинович; Пімоненко, Тетяна Володимирівна; Косторнова, Світлана Олександрівна; Chygryn, Olena; Lyulyov, Oleksii; Pimonenko, Tetyana; Kostornova, Svitlana
Article22-一月-201919-三月-2019Facebook як ефективний маркетинговий інструмент розвитку бізнесуШпилик, Світлана Василівна; Вовчук, Оксана; Shpylyk, Svitlana; Vovchuk, Oksana
Article22-一月-201919-三月-2019Ефективний пошук покупців – основа бізнесуСеменюк, Світлана Богданівна; Semeniuk, Svitlana
Article14-四月-202017-九月-2020Peculiarities of innovations implementation on the Ukrainian brand exampleЛетуновська, Наталія Євгенівна; Вода, Ганна Миколаївна; Кадуріна, Світлана Василівна; Цуненко, Анна Миколаївна; Letunovska, Nataliia; Voda, Hanna; Kadurina, Svitlana; Tsunenko, Anna
Article202119-四月-2021Глобальна конкуренція: роль та місце у системі маркетингового середовищаБорисова, Тетяна Михайлівна; Хрупович, Світлана Євгенівна; Borysova, Tetiana; Khrupovych, Svitlana
Article20113-六月-2011Реальність семплінгу в торговому маркетингу: умови та генезис розвиткуБурліцька, Оксана Петрівна; Рожко, Надія Володимирівна
Article20-三月-20145-十二月-2014Удосконалення концептуальної моделі керування просуванням інформаційного продукту машинобудівного підприємства в мережі інтернетOksentyuk, Roman
Article27-五月-201411-十二月-2014Передумови та напрями маркетизації некомерційної сфери культури та дозвілля УкраїниBorysova, Tetiana
Article201320-五月-2014Дослідження міграційних поведінкових схем учнівської молодіБорисова, Тетяна; Borysova, Tetiana
Article201228-五月-2013Особливості формування лояльності роздрібних споживачів на вітчизняному ринку пальногоРатинський, Вадим Віталійович; Ratynskyi, Vadym
Article201121-九月-2011Особливості використання методу маркетингового дослідження "фокус-група" в глобальній мереж інтернетРатинський, Вадим Віталійович
Article201227-五月-2013Парадигма стратегічного маркетингуГуржій, Наталія; Gurzhiy, Natalia
Article25-十一月-20151-三月-2016Інтернет як ефективний маркетинговий інструмент сучасного підприємстваШпилик, Світлана Василівна; Shpylyk, Svitlana
Article21-十月-201416-十二月-2014Передумови та напрями маркетизації некомерційної сфери культури та дозвілля УкраїниBorysova, Tetiana
Article201312-十二月-2014Дослідження маркетингових комунікаційних заходів з подолання попиту, що призводить до торгівлі людьмиБорисова, Тетяна; Borysova, Tetiana
Article200912-八月-2009Основні помилки та правила створення ефективної рекламиШтельма, Наталія Олегівна
Article201017-一月-2011Формування маркетингового потенціалу підприємства в умовах сучасного ринкуРожко, Наталія; Бурліцька, Оксана Петрівна
Article25-十一月-20151-三月-2016Маркетинг благодійних і волонтерських організаційБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, Tetiana
Article18-十一月-201429-十月-2015Маркетизація як вектор розвитку сфери права, адвокасі та політики в контексті національного досвіду-
Article6-三月-20151-三月-2016Сутність стратегічного маркетингового планування, його завдання та принципиДячун, Ольга Дмитрівна; Dyachun, Olga
Article25-十月-20222-二月-2023CRM як джерело інформації для розробки маркетингових проєктів та стратегічного управління конкурентоспроможністюКраузе, О.; Піняк, І.; Шпилик, Світлана Василівна; Krause, O.; Pinyak, I.; Shpylyk, S.
Article25-十月-20222-二月-2023Формування системи маркетингу взаємодії з клієнтами та її вплив на підвищення результативності кондитерських підприємствЮшкевич, О.; Яблонська, І.; Yushkevych, O.; Yablonska, I.
Article21-二月-20233-五月-2023Дослідження суті бренд-менеджменту в системі маркетингового управління підприємствомДанилюк, А.; Danylyuk, A.
Article21-二月-20233-五月-2023Маркетингове дослідження потреб жінок та дівчат – внутрішньо переміщених осібБорисова, Т.; Процишин, Ю.; Borysova, T.; Protsyshyn, Y.
Article21-十一月-20221-四月-2023Маркетингове дослідження стану гендерної політики в системі публічного управління регіонуБорисова, Т.; Монастирський, Г.; Окрепкий, Р.; Галько, Л.; Borysova, T.; Monastyrskyi, G.; Okrepkyi, R.; Halko, L.
Article22-二月-20227-九月-2022Пошуковий маркетингІванечко, Неля Ростиславівна; Дудар, Володимир Тарасович; Павелко, Валентин Іванович; Ivanechko, Nelia; Dudar, Volodymyr; Pavelko, Valentyn
Article21-六月-202213-十二月-2022Маркетинговий стратегічний аналіз конкурентного потенціалу комерційного підприємстваКраузе, Ольга Ігорівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Шпилик, Світлана Василівна; Krause, O.; Pinyak, I.; Shpylyk, S.
Article22-二月-20227-九月-2022Маркетингові дослідження поведінки споживачів ресторанних послугШквиря, Наталя Олександрівна; Shkvyria, Natalia
Article23-十二月-201610-五月-2017Бренд-менеджмент маркетинговими комунікаціями в «електронному ресторані»Юрчак, Едуард Володимирович; Yurchak, Eduard
Article5-九月-202314-十月-2023Сучасні стратегії STP-маркетингу бізнес-структур в умовах індустрії 4.0Головань, Ольга Олексіївна; Олійник, Олександр Миколайович; Маркова, Світлана Вікторівна; Олійник, Максим Олександрович; Holovan, Olha; Oliynyk, Oleksandr; Markova, Svitlana; Oliinyk, Maksym
Article24-十月-202328-十二月-2023Дослідження впливу стратегії сучасного екомаркетингу на розвиток органічного виробництва в УкраїніКорчак, Олена Сергіївна; Шпилик, Світлана Василівна; Korchak, Olena; Shpylyk, Svitlana
Article24-十月-202328-十二月-2023Дослідження доступності до інклюзивної медицини через призму маркетингового аналізуБорисова, Тетяна Михайлівна; Дудар, Володимир Тарасович; Галько, Людмила Романівна; Крупник, Андрій; Borysova, Tetiana; Dudar, Volodymyr; Halko, Lyudmyla; Krupnyk, Andrii
Article19-十二月-202327-一月-2024Управління продажами у сфері послугІванечко, Неля Ростиславівна; Оконський, Михайло Вікторович; Ivanechko, Nelia; Okonskyi, Mykhailo
Article23-四月-20247-六月-2024Маркетингове дослідження доступності послуг для людей з обмеженими можливостями у територіальних громадах УкраїниБорисова, Тетяна Михайлівна; Хрупович, Світлана Євгенівна; Галько, Людмила Романівна; Borysova, Tetiana; Khrupovich, Svitlana; Halko, Lyudmyla
蝏�� 1-42 隞� 42.
  • 銝��銝�
  • 1
  • 銝��銝�