Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1814

Başlık: Оптимізація маркетингової стратегії машинобудівних підприємств
Diğer Başlıklar: Optimization of marketing strategy by machine-building enterprises
Yazarlar: Ратинський, Вадим Віталійович
Ratynskyy, Vadym
Bibliographic description (Ukraine): Ратинський В. Оптимізація маркетингової стратегії машинобудівних підприємств [Текст] / В. Ратинський // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2009. — Вип. 1 (2). — С.
Yayın Tarihi: 2009
Date of entry: 18-Kas-2012
Yayıncı: Терно-Граф
UDC: 658.8
Anahtar kelimeler: дослідждення
управлінське рішення
маркетинг
стратегія
машинобудування
Seri/Rapor No:: Випуск 1 (2);
Özet: : Стаття розкриває поняття «маркетингове дослідження», описує основні етапи та проектує сам процес дослідження на процес ухвалення управлінських рішень. Механізм дослідження проаналізовано в розрізі машинобудівної галузі, враховано галузеву специфіку та функціональні особливості.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1814
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Koleksiyonlarda Görünür:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2009, Випуск 1(2)

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
Ratynskyy.pdf173,24 kBAdobe PDFGöster/Aç
Ratynskyy.djvu72,18 kBDjVuGöster/Aç
Ratynskyy__COVER.png359,74 kBimage/pngGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.